Z taxíku auto po důchodci?

Proč takový nadpis? To je nemožné si řeknete...Vždyť to lustruje společnost xxx a navíc je od toho certifikát... A odpovědi na další otázky najdeme společně zde v tomto blogu.

Nejprve tedy z pohledu prodávajícího.

Nejdříve tedy jak se to dělá...

Je to jednoduchá záležitost, dovozce například v Německu či Španělsku zakoupí velice levně ojetý taxík. Tato auta mají roční nájezd i k 300.000km, proto jsou tak levná a pro byznys po česku tak oblíbená. Dovozce ještě před dovozovou STK auto stočí, aby tak nějak sedělo na roky, také případně při prvním přihlášení omladí.

Ale budeme se věnovat pouze „předělávce“ na auto po důchodci. Abstrahujme tedy od jiných čísel na tachometru a v datu prvního uvedení do provozu...

 

Auto bylo tedy dovezeno.Takže máme po dovozové STK,kde již např. Dvouleté auto bylo zaneseno do databáze s nájezdem 80.000km.

Přihlášení proběhne na „bíleho koně“ s ročníkem 1947...

Najednou taxík není taxíkem ale autem kde první majitel u nás je důchodce...

Je známo, že taxíky bývají polepeny fólií(ne vždy), v Německu mléčná až do žluta a třeba ve Španělsku černá se žlutou.

Jelikož fólii dovozce strhne, pak pod ní se objeví krásný a nový lak nejčastěji stříbrného auta.

Podvod se tímto stává dokonalým.

Je přeci logické, že auto po důchodci má krásný lak...

 

A pohled kupujícího?

 

Kupující je již s podvody seznámen a navíc mu chodí do mailu a na fejsbuk reklamy od společnosti xxx, kde je mu sděleno, že jedině s jejich lustrací vozu ho nikdo nenapálí...

Samozřejmě 500kč není moc při koupi auta a tak zákázník dostává potvrzení o lustraci, že vozidlo je OK!!!

Jak je to možné? Vždyť je to taxík! Kde je chyba?

Společnosti jako zmíněná xxx nemají náhled za naše hranice, tudíž první data, která mohou mít, je vstup z první a to dovozové STK u nás!

Pak samozřejmě od té doby vše „sedí“ a tudíž vypadá, že není problém.

Takže de facto, tyto společnosti díky úplnému neinformování klienta jej nepřímo mohou uvést v omyl.

Samozřejmě, že největší část „skoku na špek“ má na „triku“ jen a opět zákazník, když shání to nejlevnější co trh nabídl...

Proč raději nepoptává dovoz u společnosti, která dováží poctivá auta? Přeci proto, že je drahá a tudíž tímto člověkem je zařazena mezi zloděje...

Tento člověk se takto potrestá sám.

 

Uvědomme si fakt, že pokud bude poptávka, tak nabídka nemá důvod nebýt...

 

Zajímavý a důležitý je pohled servisů.

Opět k názoru servisu.

Samozřejmě, že každý i průměrný servis pozná, že auto nemá 80.000km, ale více. O tom není pochyb.

Jen otázka je kdy to pozná. Většinou až když začnou „odcházet“ jednotlivé díly a technik začne opravovat. Je to pozdě, ale pro servis dobře...

Samozřejmě že opět tady servis má větší zisk z tohoto vozu, než z vozu, který by měl skutečných 80.000km – o tom asi nemusí pochybovat nikdo.

 

Nyní foto Německého taxíku

Ještě jeden z Německa

A jak vypadá třeba ze Španělska? Takto

Jezdíte někdo takovým autem a prodávající, či dovozce Vám tvrdil, že to není taxík, ale auto po důchodci v příplatkové barvě? Pak Vás podvedl! (Již jsem tuto hlášku slyšel - taxík z Barcelony zde nabízený jako TOP stav a v příplatkové černo žluté kombinaci...asi by se výrobce divil...podvodník má fantazii a zkusí vše, aby zaujal...)

Jsem pro prevenci a informovanost, problémy je lépe eliminovat než řešit.

 

Váš David Koukol

Autor: David Koukol | pondělí 26.9.2016 17:57 | karma článku: 36,68 | přečteno: 5950x
  • Další články autora

David Koukol

Naftu nebo benzín?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51