- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uvědomme si fakt, že pokud bude poptávka, tak nabídka nemá důvod nebýt...
Zdroj:http://davidkoukol.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=555032
tato věta je pravdivá, ale vychází právě ze skutečnosti, že máme nízké platy vůči kvalitě a ceně západních vozů...a to je systém jak donutíte lidi dělat něco,, co by nedělali, kdyby měli více peněz.....a jsme opět u toho.....UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ A V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI....A TO SE NAŠIM MOCIPÁNŮ V ČELE S KLAUSEM DAŘÍ SKVĚLE....Klaus to s námi dělal 25 let a jeho političtí soukmenovci také....
Pokud si člověk k tomu dojede sám do Německa a koupí to normálně "z privátu" od Němce (!!) ne žádnýho jugoše nebo turka, je riziko, že si naběhne minimální
Ještě jeden trik. Aby šlo stočit i firemní auto, servisní knížka se nechá v servisu a když se má prodávat, tak ji servis nabouchá v souladu se stočenými kilometry.
Takže ani originální, vyplněná servisní knížka není zárukou, že není stočeno.
Nejlepší je nové auto a ̈klidně si tvrďte, že po vyjetí od prodejce hned ztrácí 1/3 ceny a jiné hlouposti.
Nebo ojetina z okruhu známých a příbuzných, o níž stoprocentně vím, kolik má najeto a jak s ní bylo zacházeno.
Nové auto je skutečně nejlepší, ale většina lidí je ráda, že dá dohromady peníze na ojetinu za 150 tisíc.
No jo, ale kde mám záruku, že u renomovaného (dražšího) dovozce neudělají to samé (a jediný rozdíl bude ve vývaru, který na tom budou mít?)?
A jo, pěkně a pravdivě napsaný.
Žádná propaganda AAA nebo ESA