- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím jestli jste nějakou podobnou věc zaznamenali. Oslovil vás někdy váš prodejce, že je třeba, samozřejmě zdarma, něco na vašem autě vyměnit? Asi ne a povím proč.
Auta jsou vždy poruchová a je jen otázkou času, kdy se co stane. Pokud se stává více lidem že se rozbíjí konkrétní jedna součástka v dané situaci, pak je načase aby výrobce svolal auta do servisu a vyměnil tuto součástku.
Někdy se stane že výrobce toto zjistí sám testováním a pak se zákazníkům ještě nic nerozbilo ale již se vyměnuje – preventivně.
A teď jaký je rozdíl u nás oproti západu?
Uvedu příklad:
Možná jste v poslední době zaznamenali problémy se vstřiky na svém Passatu. Výměna těchto vstřiků bez práce je cca 90.000kč. Jelikož vozidlo bylo zánovní, pak jste se docela oprávněně v servisu rozčilovali, jak je to možné. Po tomto vašem výstupu najednou servis sdělil že vám výměnu provede zdarma?
Jakto? Proč najednou ten obrat?
Odpověď je jednoduchá.
Společnost VW provedla oznámení o svolávací akci na vozy s konkrétním motorem na výměnu vstřiků – byly vadné z výroby.
Váš servis/prodejce o tom věděl, ale pokusil se na tom vydělat peníze v případě že se nebudete bránit. Po vašem výstupu uznal, že se asi bránit chcete a proto vám milostově nabídl to co měl udělat již od začátku.
Je to přeci svolávací akce!
Naproti tomu v Německu majitelé těchto vozů dostali dopis ze servisu, kde se jim nejprve na začátku omluvili a pak sdělili, že mohou kdykoli přistavit jejich Passata k výměně špatného dílu...
Ano toto je rozdíl východu a západu. A za toto je zodpovědné zastoupení konkrétní značky.
U nás se totiž čeká až náhodou se začne lid bouřit a pak se něco podnikne, ale pěkně v tichosti aby to nechtěli všichni.
David Koukol
Další články autora |
Sokolovská, Karlovy Vary - Rybáře
2 499 000 Kč