- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezký příklad, jak to u nás chodí a nejen v automobilovém průmyslu.
To vypadá, že to přesně sedí! Před časem se mi podělalo čerpadlo u Sprintera ve Švédsku. Vyměnili ho a řekli, že to popřípadě mohu reklamovat v jakémkoli značkovém servisu Mercedes v Evropě. Po návratu domů čerpadlo nechodilo, jak má, tak jsem se obrátil na značkový servis zde v Praze. O reklamaci čerpadla nechtěli ani slyšet a cpali nám nové vstřiky a rozvody, že když je nové čerpadlo, tak ty původní už s ním nejsou kompatibilní. Říkali jsme, že podáme stížnost do Stuttgartu, kde je hlavní stan Mercedesu. Nejdřív se nám smáli, že s tím Stuttgartem mají společnou jen tu hvězdu na baráku. Když ale viděli, že to stou stížností myslíme vážně, poslali čerpadlo na expertízu do Břeclavi a samozřejmě bylo vadné. Ty vstřiky za pětadvacet tisíc nám pak nechali zadarmo, jako omluvu, když zůstanem loajální....Je vidět, že v Německu apod. má "lid" ty věci, co mumaj sloužit daleko víc "vycvičené"U nás je to přesně naopak "Služby" si vycvičily "lid."