STK a stáčení tachometrů?

Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

Vážení přátelé,

vyšetřil jsem si pár minut, abych Vám sdělil moje poznatky o situaci, která je nyní aktuální. Vím že zas sklidím vlnu výhružek a nenávisti od podvodníků, ale jaksi to očekávám a s tímto vědomím píši...

Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

A jaká je skutečnost? O té se jaksi tito pisálci již nezmniňují, není totiž vůbec růžová a tudíž populární...

Jeden příběh z reality:

Při kontrole na STK se zjistilo, že konkrétní vozidlo je o xxx kilometrů stočeno. Nájezd xxx znamená číslo, které většina běžných spotřebitelů nenajede ani za 10let, zkrátka několik set tisíc km.

Vozidlo bylo tudíž neprošlo a dostalo termín většině lidí nepříjemný - 30 dní na odstranění závady. /už jen tento pojem je pro danou situaci velice vtipný/

Každopádně ale pokračování bylo zajímavé také. Toto vozidlo bylo do půl hodiny zpět na opakované STK.

A víte s čím? Majitel zajistil doklad z nějakého servisu o výměně přístrojovky z důvodu nefunkčnosti. A světe div se, auto prošlo, závada odstraněna... tedy ve smyslu nesmyslného zákona...

Tolik realita...

 

Vážení, již několikrát jsem apeloval a i zde budu na Vás, čtenáře, případně na tvúrce těchto nesmyslných a nefunkčních "placebo" zákonů...

Vždyť řešení je tak jednoduché!!!

Jaké že je?

Jediná "páka" na tyto podvodníky je skutečně jediná - Policie ČR, Městská Policie, Celní Správa a zkrátka všechny orgány, kteří mají oprávnění zastavovat vozidla přímo v provozu by měli povinnost zaznamenat a nafotit stav tachometrů kontrolovaných vozidel. Vždyť dnes je online systém propojen STK- Magistráty- PČR a další...

Jak jednoduché a věřte že by bylo velice efektivní, nikdo dopředu by se totiž nemohl na tuto kontrolu připravit jako to dělají před STK...

Zkuste o tom popřemýšlet vážení zákonodárci, jestli by nebylo dobré zas něco udělat pro lidi, ale skutečně něco, co funguje a nedá se obejít ani se na to připravit...

Určitě by to totiž bylo lepší než např. kontroly čísel motorů na STK a to i v případě, že je tato kontrola fyzicky nemožná, protože zkrátka auto z výroby má číslo motoru na místě tak přístupném, že je to na demontáž motoru z auta, atd...

A nyní několik slov pro rýpaly:

Ano vím, že toto neřeší používání takzvaných "Blokátorů nájezdů", tam by muselo být jiné a další řešení, o tom ale napíši příště.

A ještě závěrem pro jedince, kteří si myslí že auto má vždy najeto 150.000km...

Já osobně najíždím ročně 200.000km. A co když takové služební auto sedlají 3 řidiči na 3 směny?

Můžeme počítat, kdyby každý dal 500km za den, to není tak moc, že? Takže to je celkově 1500km denně. Pracovní týden má 5 dní, což je 7500km týdně. A rok má 52 týdnů, což je 390.000km... První STK je až po 4 letech... to máme 1.560.000km...

Masakr co? Já vím, kritik mne nyní má za blázna, ale já zas mám za naivky ty, co si myslí, že nejlevnější Oktávka v TDI má po 10ti letech 150tis km...

Ale reálněji tedy.

Služební Octavie/Passat (můžete si dosadit) co najede denně 500km, to je již hodně reálné. To je týdně 2500km. Za rok je to 130.000km a do první STK za 4 roky je to 520.000km...

Tak už víte proč je stáčení takový byznys u nás? A proč se vlastně proti němu tak moc nebojuje? Proč se bojuje proti pravdě?

Víte o kolik milionů by přicházely velké firmy při prodeji těchto zánovních ojetin se skutečnými kilometry?

A tak bychom mohli diskutovat dále a dále, komu se stávající situace hodí do kšeftu takzvaně...

Ale o tom to není, ani nebyl úmysl psát v tomto článku hypotézy, to musí domyslet každý sám. Mne zajímají jen fakta a pravda. Ostatní si každý může přebrat sám jak chce.

Každopádně ale závěrem bych si dovolil zopakovat řešení - POLICIE MUSÍ KONTROLOVAT TACHOMETRY A ZANÁŠET JEJICH STAV DO REGISTRU!!!

Vážení přátelé, loučím se s Vámi přáním pěkného večera a úspěšných dní a "kolama dolů" :)

Váš David Koukol

Autor: David Koukol | čtvrtek 18.10.2018 20:16 | karma článku: 14,51 | přečteno: 860x
  • Další články autora

David Koukol

Naftu nebo benzín?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17

David Koukol

Naftová auta zdarma!!!

26.7.2018 v 9:59 | Karma: 10,03