Stáčí se v Německu nebo ne?

Již jsem popsal mnoho "papíru" na téma stáčení, myslím že nejsem jediný, kdo na téma zavede řeč. Kdo čte moje blogy, tak ví, že ode mne může čekat nejen kritiku, ale i řešení problému.

A jak to tedy je s tím Německem?

Téma stáčení tachometrů je hodně a stále aktuální, dokonce si troufám tvrdit, že stále aktuálnější a tím víc, čím více se stáčí.

To že u nás jsou skoro všecka auta stočena, některá i vícekrát, je hodně lidem jasné.

Co ale v Německu, kde statistika uvádí množství stočených vozů většinou od 15% do 25%?

Pokud vezmeme věc pohlede velikosti trhu, pak poměr cca 6 milionů v Německu a pár desítek tisíc u nás, mluví již za hodně.

Ale zde uvádím jiný případ.

Viděli jste někde v našich končinách případ, že by prodávající informoval kupujícího, že auto je stočené? Více nebudu komentovat, úsudek nechť si udělá každý dle svého...

 

Více v obrázcích zde:

Jak jednoduché - auto je levné, protože...nesedí kilometry, nebo jinde protože je po nehodě, zkrátka přiznat barvu a jednat férově...jak mi toto v naší zemi chybí... :(

 

Třeba o tom co u nás lze, čtěte zde - http://davidkoukol.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=575287

Pěkný den. David

Autor: David Koukol | úterý 10.1.2017 16:02 | karma článku: 23,73 | přečteno: 1797x
  • Další články autora

David Koukol

Naftu nebo benzín?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51