- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak co mají společného?
Hned několik věcí!
1 - pro českého kupujícího absolutně špatný nájezd
2 - velice zajímavé ceny ( 2- 3tis Euro - 60.000kč - 90.000kč)
3 - velice zajímavé ročníky, stáří do 10let, spíše ale mladší, 5-7let
4 - přesto, že pro českého kupujícího je to nájezdem abysolutně nezajímavé auto, pak v těchto bazarech potkávám právě ty české dovozce, co jdou jen a pouze po těchto autech. Kam to vozí?
5 - Těmto českým dovozcům se prodejci (Turci, Arabové, atd diví, jakto že tu u nás lidé chtějí tyto mršiny...)
6 - Zisk, po odečtení nákladů na stočení, sundání folii, vyrobení nové servisní knihy (pokud vůbec vyrábějí), dovoz samotný, dovozová STK, případné úpravy a opravy interiérů, je okolo 100.000kč na autě.
7 - přesto že český kupující by si to nekoupil, stejně tom nakonec jezdí, ale jen s jiným číslem na tachometru...
8 - vypadají všechny podobně, stejně tak jako jejich budoucí majitelé (auta mají podobnou barvu, majitelé zas touhu ušetřit či obelstít prodejce...)
9 - jsou to vytoužené naftové motory, co vydrží a nesypou se a přitom jezdí zadarmo...(to si kupující myslí)
10 - pro mne důkaz, když někdo tvrdí, že má najeto skutečných 150.000km a auto se mu sype a sype, ucpaný filtr pevných částic, atd, tak realita je zřejmě úplně jinde. Auto jak patrno najede bez větších zádrhelů více jak 500.000km a pak se ještě dá prodat a bude jezdit dále. Taxikáři to prověří velice dobře. Nutno podotknout, že taxikáři v Německu nejsou pouze Němci, ale i jiné národnosti, známé právě ne moc dobrým přístupem k údržbě vozu...
A nyní pár obrázků aut, o kterých je řeč...
Další články autora |
Allgemein öffentliches Krankenhaus Spittal/Drau
nabízený plat:
172 000 - 273 000 Kč