- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ten systém nemá sloužit pouze k výběru mýtného. Má i další funkce směřující k řízení a plynulosti silničního provozu. Navíc brzby budou pro kamiöny povinné jednotky s GPS, takže budou zpoplatněny i mimo dálnice.
Problém je opravdu v tom, jaký systém a jakým způsobem se u nás implementoval. Proč se zvolila zastaralá technologie místo rovnou těch GPS, jak byla napsána smlouva atd.... ale to je stará známá píseň, že...
Jaký má význam vybírat za nákladní auta speciální daň? Další skryté zdanění prostého lidu nebo si snad myslíte, že se to do koncových cen výrobků nepromítne?
Do těch předraženejch pohonejch hmot nám zelení "lidumilové" lejou biosvinstva, který ty PHM ještě víc prodražujou, ničej motory a jejich výroba je méně ekologická než výroba PHM z ropy.
"Díky"
Jsem u Zelených, ale v tomto s Vámi souhlasím. Ale můžu Vás uklidnit, tohle nemají na svědomí, Zelení nikde v EU. Tohle si prosadili lobisté a na ně napojení politici, co pak pumpují rozpočty o dotace na pěstování řepky, nebo lihu. Místo snah o nějaké procenta čehokoliv v čemkoliv, by se mělo jít cestou úspor. Už teď se vyrábí motory se spotřebou kolem 3,5l/100km... tudy by měla vést cesta... ale obávám se, že jak bude mít půlka lidí takováto "šetrná" auta, dorovnají cenu PHM, aby byli na "svých"... tedy, že benzín bude stát 70Kč