Děkujeme za pochopení.
F57r81a92n19t24i26š24e72k 35K61š48í55r
Ale to je pravá podstata státu. Aby se ti všelijací Sobotkové Kalouskové, Bendové a další měli pohádkově dobře .
S61t12a68n77d95a 77N58o47v48á96k
.....Víte, kdo uzavřel první smlouvu s Kapschem? Lidovecký ministr dopravy.
A nevýhodně ! Potuploval to během ministrování nejvýše zbohatnuvší ministr dopravy Řebíček ! Babiš, je proti němu O ! Na začátku jeho ministrování měla jeho firma obrat 700,(slovy sedmset milionů), při odchodu 7 miliard !!! Zahlceno dalšími doplňky, smlouva je téměř nevypověditelná ! Jistě to nebylo zadara ! Ještě doplním, jak píše kolega přede mnou k Opencard. Náklad 1,5 miliardy, Béma vynesli Šerpové na Mont Everest, klid po pěšině. Tak uzavřená, skoro jako Kapsch, těžko vypověditelná. Ti co to museli napravovat jsou souzeni ! Není to absurdistán ?
O46n76d60ř24e96j 25M33u10s12i69l
Jo souhlas. Taky nechápu, že zatímco u mýtného ANO huláká, jak to udělali chytře a výhodně, u prodloužení Opencard anonistka Krnáčová prohlašuje, jaký je Svoboda korupčník. Přitom jde o úplně stejný případ, kdy na počátku jsou prapodivné smlouvy.
J49a10r14o52s10l80a90v 86F19i42a31l59a
Jak tady v poslední době píšu často. Uplatnit plnou občanskou neposlušnost. I se všemi případnýmí důsledky. Stát se stal největším nepřítelem většiny obyvalelstva, okrádá jí a odnímá jí svobodu. Všichni ti vnucovaní, náhražkoví nepřátelé (Rusko, islám.....) nenapáchali ve srovnání s tímto státem a tisícinu škod na kvalitě života tady. Sice vznikají protestní uskupení, ale je jich tolik a jsou tak nesmyslné, že sílu odporu jen tříští. Individuální neposlušnot a možná nějaká platforma, neaktivistická, lidí podporujících se navzájem v důsledcích obč. neposlušnost. To by snad mohla být cesta.
O84n53d42ř47e17j 55M18u84s65i47l
No, byl bych tady trochu opatrný. Na jednu stranu je samozřejmě Ťokův postup s prodloužením smlouvy bez výběrka značně problematický, za obdobnou (řekl bych identickou) aktivitu s Opencard je teď exprimátor Svoboda u soudu a nevypadá to pro něj dobře.
Na druhou stranu Kapsch vybítá mýto kvalitně, efektivně a hlavně vcelku levně. Náklady jsou cca 20% vybrané částky, což je velmi solidní. Vlastně jediným záporem je problematické rozšíření i mimo dálnice. Náklady na Slovensku totiž stále rostou a údajně jsou teď už kolem 50%. Navíc vůbec není jasné, kdo vlatně SkyToll vlastní, podle všeho končí řetězec vlastníků někde v daňovém ráji. A právě SkyToll teď nejvíce křičí...
Tak si z toho vyberte, sám nevím.
D68a76v95i74d 46D51v39o86ř60á98k
Každému, kdo se jen přiblížil nějakému výběrovému řízení je jasné, že vše bylo dojednáno dopředu a jen se hledalo, jak vyřadit ostatní. Za této situace nemůže být řeči o tržní ceně za službu a už vůbec celá šaškárna nemůže být nazývána výběrovým řízením. Teď již lze jen očekávat neuvěřitelný výskyt náhod v majetkových poměrech zúčastněných.
- Počet článků 250
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1693x