Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale to je pravá podstata státu. Aby se ti všelijací Sobotkové Kalouskové, Bendové a další měli pohádkově dobře .

0 0
možnosti
SN

:-).....Víte, kdo uzavřel první smlouvu s Kapschem? Lidovecký ministr dopravy.

A nevýhodně ! Potuploval to během ministrování nejvýše zbohatnuvší ministr dopravy Řebíček ! Babiš, je proti němu O ! Na začátku jeho ministrování měla jeho firma obrat 700,(slovy sedmset milionů), při odchodu 7 miliard !!! Zahlceno dalšími doplňky, smlouva je téměř nevypověditelná ! Jistě to nebylo zadara ! !!!!!! Ještě doplním, jak píše kolega přede mnou k Opencard. Náklad 1,5 miliardy, Béma vynesli Šerpové na Mont Everest, klid po pěšině. Tak uzavřená, skoro jako Kapsch, těžko vypověditelná. Ti co to museli napravovat jsou souzeni ! Není to absurdistán ? !!!!!!

4 0
možnosti
OM

Jo souhlas. Taky nechápu, že zatímco u mýtného ANO huláká, jak to udělali chytře a výhodně, u prodloužení Opencard anonistka Krnáčová prohlašuje, jaký je Svoboda korupčník. Přitom jde o úplně stejný případ, kdy na počátku jsou prapodivné smlouvy.

3 0
možnosti
JF

Jak tady v poslední době píšu často. Uplatnit plnou občanskou neposlušnost. I se všemi případnýmí důsledky. Stát se stal největším nepřítelem většiny obyvalelstva, okrádá jí a odnímá jí svobodu. Všichni ti vnucovaní, náhražkoví nepřátelé (Rusko, islám.....) nenapáchali ve srovnání s tímto státem a tisícinu škod na kvalitě života tady. Sice vznikají protestní uskupení, ale je jich tolik a jsou tak nesmyslné, že sílu odporu jen tříští. Individuální neposlušnot a možná nějaká platforma, neaktivistická, lidí podporujících se navzájem v důsledcích obč. neposlušnost. To by snad mohla být cesta.

4 0
možnosti
OM

No, byl bych tady trochu opatrný. Na jednu stranu je samozřejmě Ťokův postup s prodloužením smlouvy bez výběrka značně problematický, za obdobnou (řekl bych identickou) aktivitu s Opencard je teď exprimátor Svoboda u soudu a nevypadá to pro něj dobře.

Na druhou stranu Kapsch vybítá mýto kvalitně, efektivně a hlavně vcelku levně. Náklady jsou cca 20% vybrané částky, což je velmi solidní. Vlastně jediným záporem je problematické rozšíření i mimo dálnice. Náklady na Slovensku totiž stále rostou a údajně jsou teď už kolem 50%. Navíc vůbec není jasné, kdo vlatně SkyToll vlastní, podle všeho končí řetězec vlastníků někde v daňovém ráji. A právě SkyToll teď nejvíce křičí...

Tak si z toho vyberte, sám nevím.

1 0
možnosti
DD

Každému, kdo se jen přiblížil nějakému výběrovému řízení je jasné, že vše bylo dojednáno dopředu a jen se hledalo, jak vyřadit ostatní. Za této situace nemůže být řeči o tržní ceně za službu a už vůbec celá šaškárna nemůže být nazývána výběrovým řízením. Teď již lze jen očekávat neuvěřitelný výskyt náhod v majetkových poměrech zúčastněných.

3 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1693x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik