Děkujeme za pochopení.
P49a88v18e55l 54H48e20k
Sám jste osoba mdlého ducha, počínaje výplodem ohledně lodní dopravy, kde je problémem mazut, konče cenou elektriky u které se cena odvíjí od její spotřeby a rozložení v čase. Cokoli vysvětlovat je házením výměšku plže růžové samici sudokopytníka.
O43d44s83t55r97a72n59ě24n61ý 53U60ž96i74v75a36t45e93l
O26d74s85t92r63a89n20ě96n12ý 27U20ž15i18v64a66t18e74l
J74o46s33e29f 60P50r34o33c13h25á11z92k38a
Čeští remcalové, nikdo vás přece do ničeho nenutí. Klidně spalujte hnědé uhlí a posílejte nemocné děti ze severu Čech na zotavenou do škol v přírodě jako za socialismu. A tenhle autor-všeználek vás vyvede z lůna zlé a hloupé EU do "ráje na pohled".
J49a23n 52R24á38ž
V AUTO BILD bylo nedávno zveřejněno srovnání nákladů na ujetí jednoho km u vozidla elektro TESLA Model S, auta s vodíkovým pohonem Toyota MIRAI a BMW 730d Nejlépe vyšla Toyota s 0,075Euro/km, pak byl BMW s 0,12Euro/km a nejhůře dopadla Tesla s 0,15Euro/km.
A to se růst ceny za 1kWh nezastavil, ale bude dál růst, jak oznámila IONITA, která má největší síť rychlonabíječek. Dnes se u ní dobíjí za 0,79Euro/kWh a oznámila další zdražení v druhé půli roku. I u nás už jsou slyšet názory z ČEZ, že 21Kč/kWh není v tomto roce konečná cena.
Ressumé: Ryzí elektroauto si může dnes koupit buď jen jejich zarytý fanda nebo.....?
O61d27s79t53r72a58n95ě54n49ý 18U53ž88i93v87a10t10e88l
P21e73t64r 34B61r69o59d73s19k13ý
..... tak já sa nejvíc těším ééé-tiráky, potem taky na ééé-bagry, trachtory, náklaďáky, rypadla,- ééé-tryskáče, bombardéry, tanky, letadlový lodě,- ..... a vůůůbec nejvíc budou čumět Marťani, až jim tam přistane ééé-raketa,- tak daleko nejsou ani voni!
F73r77a96n62t92i36š86e55k 57K94š91í60r
Problém se jmenuje státní regulace a předpisy. Ty pak vytváří nedostatek tam, kde by mohla být hojnost.
J48a33r40o49s72l53a10v 57H29a79l63u54z32a
Máte to až moc černé a stavíte na současném stavu. Kdysi dávno bylo auto záležitostí movitějších občanů. Lidé bydleli v blízkosti svého zaměstnání (v okruhu cca 10 km), v každém okresním městě byla pekárna, mlékárna, pivovar, ... , takže se nemuselo všechno vozit stovky kilometrů nákladní dopravou. To, že elektromobil nedojede do Chorvatska je jasné, ale i tím benzínem/naftou to máte ztrátu dvou dnů dovolené. Zatím se skoro všechna voda ohřívá plynem nebo elektřinou, přitápí se žárovkami nebo aku/přímotopy, většina domů má okna s dvěma skly, ..., takže se elektřinou se pěkně plýtvá.
Kde je napsáno, že musí být automobil v osobním vlastnictví a stát celou dobu před barákem? Takové autonomní auto budoucnosti přijede před Váš dům přesně načas, bude v zimě vyhřáté a pokud bude trochu luxusní, bude vidět i přes čelní sklo, nebudete potřebovat řidičák, auto si samo dojede vyměnit baterku, budou prázdné ulice a Praha s Brnem prodělají na svých parkovacích zónách,... a to všechno za deset let (ono se to stejně trošku posune).
R75a51d55e59k 61J16a42h51o15d96a
Za 10 let tu nebudeme protože politici neudělali nic aby odvrátili klimatickou katastrofu.
T60o13m10á38š 75D54v10o46ř11á97k
Tenhle blog je asi rekordní kompilát mnohokrát vyvracených a do omrzení vysvětlovaných mýtů. Zkusme je spočítat:
1. nejvíc znečišťující lodní doprava,
2. nemožná recyklace li-ion baterií,
3. nutnost zdvojnásobení elektrické soustavy, aby bylo možné mít všechna auta elektrická,
4. nepochopení podstaty zdražení nabíjení v síti Ionity.
To vše hojně okořeněné nenávistnými útoky a nadávkami. Jo, abych nezapomněl, nechybí ani legendární výfuk v Prunéřově.
Jestli autor přijde diskutovat, tak jsem ochotný probrat jedno z výše vyjmenovaných témat, na víc dnes opravdu nemám čas a jak říkám, všechno se tu už probíralo mockrát a do omrzení. Akorát se obávám, že tu bude předvořákováno, zvlášť jestli dorazí i jmenovec Pavel
V44l39a72d31i53m62í42r 55Š10ť74a21s96t25n42ý
1. Ta lodní doprava je pro obyčejného člověka jen těžko přezkoumatelná, takže když dodáte věrohodné zdroje...
2. Nepochopil jsem z textu blogu, že by recyklace Li-on baterií byla nemožná, ale spíš je to docela špinavá záležitost, pro kterou dosud není vybudován zpracovatelský průmysl.
3. Pokud se povede politikům a lobby výrobců vnutit téměř do každé rodiny další spotřebič se spotřebou i několika desítek kWh denně, pak je nutnost zvýšení výroby elektřiny neodvratná a budováním nabíjecí infrastruktury rozvoj sítí rovněž.
4. Podstatu zdražení v síti Ionity si rád nechám vysvětlit.
P29a42v67e98l 73Č10e71r85n43ý
Legrační, jak se ta vaše definice báječně hodí i na vás
V36l79a45d72i25m34í12r 29Š42ť61a56s86t46n77ý
Zkuste to vysvětlit nějak blížeji, ať se také zasmějeme.
- Počet článků 250
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1665x