Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P42a78v73e57l 97H31e28k

24. 1. 2020 14:21

Sám jste osoba mdlého ducha, počínaje výplodem ohledně lodní dopravy, kde je problémem mazut, konče cenou elektriky u které se cena odvíjí od její spotřeby a rozložení v čase. Cokoli vysvětlovat je házením výměšku plže růžové samici sudokopytníka.

1 0
možnosti
OU
OU
JP

Čeští remcalové, nikdo vás přece do ničeho nenutí. Klidně spalujte hnědé uhlí a posílejte nemocné děti ze severu Čech na zotavenou do škol v přírodě jako za socialismu. A tenhle autor-všeználek vás vyvede z lůna zlé a hloupé EU do "ráje na pohled".

0 1
možnosti
JR

J69a35n 72R39á41ž

23. 1. 2020 19:44

V AUTO BILD bylo nedávno zveřejněno srovnání nákladů na ujetí jednoho km u vozidla elektro TESLA Model S, auta s vodíkovým pohonem Toyota MIRAI a BMW 730d Nejlépe vyšla Toyota s 0,075Euro/km, pak byl BMW s 0,12Euro/km a nejhůře dopadla Tesla s 0,15Euro/km.

A to se růst ceny za 1kWh nezastavil, ale bude dál růst, jak oznámila IONITA, která má největší síť rychlonabíječek. Dnes se u ní dobíjí za 0,79Euro/kWh a oznámila další zdražení v druhé půli roku. I u nás už jsou slyšet názory z ČEZ, že 21Kč/kWh není v tomto roce konečná cena.

Ressumé: Ryzí elektroauto si může dnes koupit buď jen jejich zarytý fanda nebo.....?

3 0
možnosti
OU
PB

..... tak já sa nejvíc těším ééé-tiráky, potem taky na ééé-bagry, trachtory, náklaďáky, rypadla,- ééé-tryskáče, bombardéry, tanky, letadlový lodě,- ..... a vůůůbec nejvíc budou čumět Marťani, až jim tam přistane ééé-raketa,- tak daleko nejsou ani voni8-o!

2 0
možnosti
Foto

Problém se jmenuje státní regulace a předpisy. Ty pak vytváří nedostatek tam, kde by mohla být hojnost.

0 0
možnosti
Foto

Máte to až moc černé a stavíte na současném stavu. Kdysi dávno bylo auto záležitostí movitějších občanů. Lidé bydleli v blízkosti svého zaměstnání (v okruhu cca 10 km), v každém okresním městě byla pekárna, mlékárna, pivovar, ... , takže se nemuselo všechno vozit stovky kilometrů nákladní dopravou. To, že elektromobil nedojede do Chorvatska je jasné, ale i tím benzínem/naftou to máte ztrátu dvou dnů dovolené. Zatím se skoro všechna voda ohřívá plynem nebo elektřinou, přitápí se žárovkami nebo aku/přímotopy, většina domů má okna s dvěma skly, ..., takže se elektřinou se pěkně plýtvá.

Kde je napsáno, že musí být automobil v osobním vlastnictví a stát celou dobu před barákem? Takové autonomní auto budoucnosti přijede před Váš dům přesně načas, bude v zimě vyhřáté a pokud bude trochu luxusní, bude vidět i přes čelní sklo, nebudete potřebovat řidičák, auto si samo dojede vyměnit baterku, budou prázdné ulice a Praha s Brnem prodělají na svých parkovacích zónách,... a to všechno za deset let (ono se to stejně trošku posune);-).

1 16
možnosti
RJ

Za 10 let tu nebudeme protože politici neudělali nic aby odvrátili klimatickou katastrofu.

0 7
možnosti
TD

Tenhle blog je asi rekordní kompilát mnohokrát vyvracených a do omrzení vysvětlovaných mýtů. Zkusme je spočítat:

1. nejvíc znečišťující lodní doprava,

2. nemožná recyklace li-ion baterií,

3. nutnost zdvojnásobení elektrické soustavy, aby bylo možné mít všechna auta elektrická,

4. nepochopení podstaty zdražení nabíjení v síti Ionity.

To vše hojně okořeněné nenávistnými útoky a nadávkami. Jo, abych nezapomněl, nechybí ani legendární výfuk v Prunéřově.

Jestli autor přijde diskutovat, tak jsem ochotný probrat jedno z výše vyjmenovaných témat, na víc dnes opravdu nemám čas a jak říkám, všechno se tu už probíralo mockrát a do omrzení. Akorát se obávám, že tu bude předvořákováno, zvlášť jestli dorazí i jmenovec Pavel :-)

2 15
možnosti
Foto

1. Ta lodní doprava je pro obyčejného člověka jen těžko přezkoumatelná, takže když dodáte věrohodné zdroje...

2. Nepochopil jsem z textu blogu, že by recyklace Li-on baterií byla nemožná, ale spíš je to docela špinavá záležitost, pro kterou dosud není vybudován zpracovatelský průmysl.

3. Pokud se povede politikům a lobby výrobců vnutit téměř do každé rodiny další spotřebič se spotřebou i několika desítek kWh denně, pak je nutnost zvýšení výroby elektřiny neodvratná a budováním nabíjecí infrastruktury rozvoj sítí rovněž.

4. Podstatu zdražení v síti Ionity si rád nechám vysvětlit.

9 2
možnosti

Legrační, jak se ta vaše definice báječně hodí i na vás:-)

6 0
možnosti
Foto

Zkuste to vysvětlit nějak blížeji, ať se také zasmějeme.

4 2
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1665x
Pivko moc nemusím, ale jedno na genialitu našich vůdců dám. Jinak - čím jsem starší, tím více mi vadí páchání zla na dětech a bezbranných, ve zbytku jsem asi celkem normální ....

Seznam rubrik