Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P35a57v70e24l 76H74e61k
Sám jste osoba mdlého ducha, počínaje výplodem ohledně lodní dopravy, kde je problémem mazut, konče cenou elektriky u které se cena odvíjí od její spotřeby a rozložení v čase. Cokoli vysvětlovat je házením výměšku plže růžové samici sudokopytníka.
O66d96s48t10r88a34n75ě25n14ý 90U52ž80i78v91a81t53e56l
O27d65s64t68r64a81n61ě78n68ý 35U80ž47i88v65a81t33e53l
J18o79s87e68f 14P31r52o37c57h79á25z59k30a
Čeští remcalové, nikdo vás přece do ničeho nenutí. Klidně spalujte hnědé uhlí a posílejte nemocné děti ze severu Čech na zotavenou do škol v přírodě jako za socialismu. A tenhle autor-všeználek vás vyvede z lůna zlé a hloupé EU do "ráje na pohled".
J31a53n 14R23á96ž
V AUTO BILD bylo nedávno zveřejněno srovnání nákladů na ujetí jednoho km u vozidla elektro TESLA Model S, auta s vodíkovým pohonem Toyota MIRAI a BMW 730d Nejlépe vyšla Toyota s 0,075Euro/km, pak byl BMW s 0,12Euro/km a nejhůře dopadla Tesla s 0,15Euro/km.
A to se růst ceny za 1kWh nezastavil, ale bude dál růst, jak oznámila IONITA, která má největší síť rychlonabíječek. Dnes se u ní dobíjí za 0,79Euro/kWh a oznámila další zdražení v druhé půli roku. I u nás už jsou slyšet názory z ČEZ, že 21Kč/kWh není v tomto roce konečná cena.
Ressumé: Ryzí elektroauto si může dnes koupit buď jen jejich zarytý fanda nebo.....?
O20d20s92t12r25a86n30ě30n97ý 93U77ž25i35v70a57t34e82l
P11e64t86r 23B44r22o41d16s12k45ý
..... tak já sa nejvíc těším ééé-tiráky, potem taky na ééé-bagry, trachtory, náklaďáky, rypadla,- ééé-tryskáče, bombardéry, tanky, letadlový lodě,- ..... a vůůůbec nejvíc budou čumět Marťani, až jim tam přistane ééé-raketa,- tak daleko nejsou ani voni
!
F29r47a14n37t43i74š67e70k 22K60š16í64r
Problém se jmenuje státní regulace a předpisy. Ty pak vytváří nedostatek tam, kde by mohla být hojnost.
J95a47r51o48s36l83a75v 97H60a94l22u50z10a
Máte to až moc černé a stavíte na současném stavu. Kdysi dávno bylo auto záležitostí movitějších občanů. Lidé bydleli v blízkosti svého zaměstnání (v okruhu cca 10 km), v každém okresním městě byla pekárna, mlékárna, pivovar, ... , takže se nemuselo všechno vozit stovky kilometrů nákladní dopravou. To, že elektromobil nedojede do Chorvatska je jasné, ale i tím benzínem/naftou to máte ztrátu dvou dnů dovolené. Zatím se skoro všechna voda ohřívá plynem nebo elektřinou, přitápí se žárovkami nebo aku/přímotopy, většina domů má okna s dvěma skly, ..., takže se elektřinou se pěkně plýtvá.
Kde je napsáno, že musí být automobil v osobním vlastnictví a stát celou dobu před barákem? Takové autonomní auto budoucnosti přijede před Váš dům přesně načas, bude v zimě vyhřáté a pokud bude trochu luxusní, bude vidět i přes čelní sklo, nebudete potřebovat řidičák, auto si samo dojede vyměnit baterku, budou prázdné ulice a Praha s Brnem prodělají na svých parkovacích zónách,... a to všechno za deset let (ono se to stejně trošku posune)
.
R82a93d66e43k 50J66a10h44o72d76a
Za 10 let tu nebudeme protože politici neudělali nic aby odvrátili klimatickou katastrofu.
T45o62m48á40š 22D63v81o73ř57á91k
Tenhle blog je asi rekordní kompilát mnohokrát vyvracených a do omrzení vysvětlovaných mýtů. Zkusme je spočítat:
1. nejvíc znečišťující lodní doprava,
2. nemožná recyklace li-ion baterií,
3. nutnost zdvojnásobení elektrické soustavy, aby bylo možné mít všechna auta elektrická,
4. nepochopení podstaty zdražení nabíjení v síti Ionity.
To vše hojně okořeněné nenávistnými útoky a nadávkami. Jo, abych nezapomněl, nechybí ani legendární výfuk v Prunéřově.
Jestli autor přijde diskutovat, tak jsem ochotný probrat jedno z výše vyjmenovaných témat, na víc dnes opravdu nemám čas a jak říkám, všechno se tu už probíralo mockrát a do omrzení. Akorát se obávám, že tu bude předvořákováno, zvlášť jestli dorazí i jmenovec Pavel
V27l51a65d84i93m47í83r 93Š23ť10a20s52t59n47ý
1. Ta lodní doprava je pro obyčejného člověka jen těžko přezkoumatelná, takže když dodáte věrohodné zdroje...
2. Nepochopil jsem z textu blogu, že by recyklace Li-on baterií byla nemožná, ale spíš je to docela špinavá záležitost, pro kterou dosud není vybudován zpracovatelský průmysl.
3. Pokud se povede politikům a lobby výrobců vnutit téměř do každé rodiny další spotřebič se spotřebou i několika desítek kWh denně, pak je nutnost zvýšení výroby elektřiny neodvratná a budováním nabíjecí infrastruktury rozvoj sítí rovněž.
4. Podstatu zdražení v síti Ionity si rád nechám vysvětlit.
P98a37v90e25l 90Č86e53r66n32ý
Legrační, jak se ta vaše definice báječně hodí i na vás
V70l16a85d86i53m63í43r 78Š31ť63a58s82t40n38ý
Zkuste to vysvětlit nějak blížeji, ať se také zasmějeme.
- Počet článků 250
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1666x


















