- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady pan Daniel Tomáš nebo Tomáš Daniel, nevím, zjevně nevěří, že se lidé mění. Jak dlouho trvalo, než kdejaký moula přestal Landovi předhazovat Orlík. Matáskovi jej snad ani nikomu předhodit nenapadlo.
Skladby Tomáše Ortela sice nejsou žádný skvost, ale stal se nástrojem lidové revolty, vzdorem proti těm, kteří hledají bubáky ,,fašismu" - ačkoli s fašismem tu neměli zkušenosti ani naši pradědové - a hledají xenofobii a rasismus za každým pšoukem.
No a samozřejmě je to vzdor proti multikulturním bláznům, kteří plánují ráj diverzity a přitom (ne)vědomě připravují půdu pro peklo chaosu.
*Oprava: Matáskovi snad ani nikoho nenapadlo jej (Orlík) předhodit.
Přestože se otíráte o nějaký prdelákov za Plzní ( a přesně v takovém bydlím), souhlasím s vámi. Máte ode mne karmu.
Hezky napsáno a musím říct, že jsem čekala v diskusi větší bouři, některým lidem jak sáhnete na Ortel, reagují hůř než kdybyste jim znásilnil babičku.
Chlapče , příště nepiš nesmysly .
Nebo víš co , raději už nepiš vůbec .
Asi by bylo lepší se zamyslet, proč má ta Mešita tak obrovský ohlas.Jestli snad nevyslovouje cosi, co si podstatná část veřejnosti myslí a co v našich oficiálních médiích nikde neuslyší.Z některých dřívějších blogů autora jsem měl pocit, že má jakýsi nadhled, ale....
ale samozřejmě , že to je tak
podobné s Martou Kubišovou v 1969 nebo 70 byla na tom jako Ortel, vůbec v médiích a lidí ji protestně dávali hlasy, jak jednoduché Watsone
na obhajobu dneška, musím ale říct že Ortela nevyškrtli, ne že by nechtěli
v conflikt 88 působil jen krátce a tyhle skladby nezpíval, autore a nelžete nám, tak trochu v zápalu vašem svatém ?
Je příznačné, jak se všude včetně Wikipedie zdůrazňuje jeho působení v této skupině, ale nikde se nepíše, kdy tam působil a jak dlouho.
píseň Mešita má na youtube přeci 4,7mil zhlédnutí
kdo to má pánové, řekl by J.P.
no hlavně chlapče, naivní chlapče, aby za X let , nezpíval z ČT muezin z minaretu,
páč, nějaké polonahé hérečky, víno, ženy , zpěv a třeba i vepřové a pivo , nám ten islám a šíriu , droliti nebudou , víme
Tentokrát bez karmy. Na Ortel mi nesahejte!
Teď vážně. Nikdo nejsme neomylný. Ani já nejsem pyšný na některé věci, které jsem v životě udělal. Někdy stačí málo a šlápnete do h.....
Úspěch Ortelu je podle mě spíše otázkou protestu. Jejich texty i písně se mi moc líbí a zpívají mnohem lépe než já.
Vykašlete se na minulost a posuzujete jejich současné texty, jejich obsah...
Dokážu svůj názor, případně nespokojenost či protest vyjádřit kultivovaněji, než odevzdáním protestního anonymního hlasu podobné skupině.
Ani omylem nejsem příznivcem této vesnícké kutálky jménem Ortel. Mám ale pocit, že vámi uvedené skladby nezpívá Tomáš Hnídek, alias Ortel. Nejsem na tuto kapelu odborník, ovšem podle mých informací v conflikt 88 působil jen krátce a tyhle skladby nezpíval. Ostatně, i z té video ukázky co jste vložil je patrné, že ten zpěvák není Ortel.
Conflict88 byl založen roku 1994 a Hnídek byl prý spoluzakladatel. Ta skladba Sionismus je z prvního alba, které vyšlo také roku 1994. Skladba R.H. je z roku 1996. Ortel vzniká až roku 2002. Jestliže byl tedy u začátků conflictu, tak si jsem jistý, že zpíval i ty "nejdrsnější" skladby. Ono nakonec, co jiného by tam zpíval...