Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

andy2000

6. 2. 2009 20:27
Skoro...

"Vyplacený příspěvek by se vrátil v podobě zaplaceného DPH z nového vozu zpět do státního rozpočtu."

Peníze by byly utraceny jinam, DPH z jinak utracených peněz by se do rozpočtu stejně dostalo stejně, jen by tam bylo víc peněz, protože stát by nemusel vyplatit ten poplatek.

ach jo, kdyby si lidi přečetli Bastiata, tak by nebylo co psát :(

0 0
možnosti
LU

pidla

6. 2. 2009 14:37
Šrotovné ne!

0 0
možnosti
DK

Fonon

6. 2. 2009 5:29
9 z 10 aut vyrobených v Česku jde na vývoz.

a to je snad dobře, protože v Německu už po autech vyrobených u nás pokukují. Holt to jejich šrotovné funguje.

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

6. 2. 2009 3:16
Dobré

Moc dobré, pěkný rozbor. Na pořadu dne je otázka, kterou jste zmínil v článku - nepomohla náhodou vláda svým ukvapeným prohlášením o odpočtu DPH krizi automobilek u nás víc, než by bylo zdrávo?

0 0
možnosti
I

IJNovak

6. 2. 2009 1:20
Zlevnit auta na výr.náklady +20% zisku a hotovo

Pak by stála ŠOctávia kolem 200 000,-Kč a ŠFabia do 120 000,-Kč, Všechny další náklady již několikrát zaplaceny!!! Ale to by musel jednat  s auto bandou suverenní premiér ne šašek NERVů=pacholek Dlouhého a Jahna!

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1908x
Hrdý Ašan (*1986), student ŠkodaAuto, a. s., Vysoké školy v Mladé Boleslavi. Od 1. října 2008 do 31. července 2009 působil v rámci výměnného programu Erasmus na Hochschule für angewandte Wissenschaften Amberg-Weiden (SRN). O svém pobytu psal v 1. semestru pravidelný týdenní blog (rubrika ERASMUS).