Diskuse
České dráhy, kam kráčíte?
Děkujeme za pochopení.
divilek
A pokud se lidem vyplatí
cestovat autem, patrně ten levný hromadný dopravní prostředek zase tak levný není...
divilek
Láce ČD
asi trošku povadne při srovnání našich a německých platů...
klv
Re: Láce ČD
Ale tohle přece kulhá na obě nohy, české a německé dráhy platí téměř stejně za vstupy (energie, vagony, vše co je třeba k provozu) musíte porovnávat společnosti ne platy lidí v oné zemi.
Dimitar Toškov
Musím se ČD zastat
V kontextu článku se musím ČD zastat. Říkáte, že ani dvacet let po revoluci se dráhy nedokázaly. Znáte nějaký jiný železniční podnik v postkomunistických zemích, který to za těch dvacet let dokázal? Pokud ano, sem s tím. Já o žádném nevím, ale rád se nechám překvapit. Jinak souhlasím s tím, že cenová politika ČD vede neodkladně k jejich zkáze a cestovat vlakem mohou v Česku jen dobrodruzi a skalní fandové železnice. A bude hůř. Současný šéf ČD Petr Žaluda je typický státně-privátní jestřáb typu Martina Romana. Jeho přítelkyně je dcera Ranka Peciće, momentálně obchodníka s luxusními obleky, který je výtečně "zaveden" na Hradě. Petr Žaluda umí dokonale odstřeďovat smetanu a silně pochybuji, že by kvůli osudu ČD v noci nespal.
philby
tak nevím.......
....... co tím vším chcete říct. Ano, naše dráhy jsou "někde trochu jinde" než německé, a při troše zamyšlení se není čemu divit. Jinak si ale zjistěte trochu víc informací: za prvé, koleje patří jisté státní organizaci SŽDC, a jezdí po nich mnoho tzv. dopravců (ČD, ČD Cargo, OKD Doprava, Viamont a jiní). A za druhé, ČD rozhodně nejsou "standardní firma", mnohem blíž mají k tomu "přezaměstnanému molochu" bohužel ano, rezervy jsou stále. Ale to by bylo na delší diskusi.
- Počet článků 39
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1908x
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Fachhochschule Amberg-Weiden
- Město Aš
- Město Mladá Boleslav
- ŠkodaAuto Vysoká škola
- Facebook - Daniel Suchánek