Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

divilek

17. 12. 2008 9:22
A pokud se lidem vyplatí

cestovat autem, patrně ten levný hromadný dopravní prostředek zase tak levný není...

0 0
možnosti

divilek

17. 12. 2008 9:17
Láce ČD

asi trošku povadne při srovnání našich a německých platů...

0 0
možnosti

klv

17. 12. 2008 9:46
Re: Láce ČD

Ale tohle přece kulhá na obě nohy, české a německé dráhy platí téměř stejně za vstupy (energie, vagony, vše co je třeba k provozu) musíte porovnávat společnosti ne platy lidí v oné zemi.

0 0
možnosti

Dimitar Toškov

17. 12. 2008 9:10
Musím se ČD zastat

V kontextu článku se musím ČD zastat. Říkáte, že ani dvacet let po revoluci se dráhy nedokázaly. Znáte nějaký jiný železniční podnik v postkomunistických zemích, který to za těch dvacet let dokázal? Pokud ano, sem s tím. Já o žádném nevím, ale rád se nechám překvapit. Jinak souhlasím s tím, že cenová politika ČD vede neodkladně k jejich zkáze a cestovat vlakem mohou v Česku jen dobrodruzi a skalní fandové železnice. A bude hůř. Současný šéf ČD Petr Žaluda je typický státně-privátní jestřáb typu Martina Romana. Jeho přítelkyně je dcera Ranka Peciće, momentálně obchodníka s luxusními obleky, který je výtečně "zaveden" na Hradě. Petr Žaluda umí dokonale odstřeďovat smetanu a silně pochybuji, že by kvůli osudu ČD v noci nespal.:-)

0 0
možnosti

Dimitar Toškov

17. 12. 2008 9:41
Oprava překlepu

"to" dráhy nedokázaly.;-)

0 0
možnosti

philby

16. 12. 2008 23:25
tak nevím.......

....... co tím vším chcete říct. Ano, naše dráhy jsou "někde trochu jinde" než německé, a při troše zamyšlení se není čemu divit. Jinak si ale zjistěte trochu víc informací: za prvé, koleje patří jisté státní organizaci SŽDC, a jezdí po nich mnoho tzv. dopravců (ČD, ČD Cargo, OKD Doprava, Viamont a jiní). A za druhé, ČD rozhodně nejsou "standardní firma", mnohem blíž mají k tomu "přezaměstnanému molochu" ;-) bohužel ano, rezervy jsou stále. Ale to by bylo na delší diskusi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1908x
Hrdý Ašan (*1986), student ŠkodaAuto, a. s., Vysoké školy v Mladé Boleslavi. Od 1. října 2008 do 31. července 2009 působil v rámci výměnného programu Erasmus na Hochschule für angewandte Wissenschaften Amberg-Weiden (SRN). O svém pobytu psal v 1. semestru pravidelný týdenní blog (rubrika ERASMUS).