- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Což podporuje mou teorii, že všeobecný přehled nezískáváme tím co se musíme našprtat na střední škole ve všech předmětech, ale že ho získáváme celý život, svými zkušenostmi, tím co sledujeme, co je nám prezentováno, v médiích, knížkách, i v té bedně a v reklamách.
Neboli - na stejnou otázku by málokdo dokázal správně odpovědět, tedy vzpomenout si na definici kterou se musel našprtat na střední škole. Ale jestli bylo něco podobného na nějaké reklamě (přiznávám se že zrovna s tuhle jsem neviděl anžto reklamy letí rovnou do koše), tak se tu většině lidí rychle vybaví....
Pak se samozřejmě může stát že vnímavé dítě co sedí od mala u televize už má onen "všeobecný přehled" dávno v sobě a trapné šprtání nezáživných, nevysvětlujících fakt ve škole právem považuje za blbost...
kdyby věděl, z čeho to kluk pochytil.
Klučík mé kamarádky byl na tříleté prohlídce, kde se zjišťovala kromě zdravotního stavu i sociální zdatnost a celkově vývin dítěte. Doktorka před něj položila kartičku s fotkou osobního auta a zeptala se, co to je. Klučina koukal, koukal... a neřekl ani ň. Doktorka pozdvihla obočí a sdělila mamince, že je to divné, když tříletý kluk neví, že auto je auto... Venku před ordinací se klučík plácl do čela a radostně vykřikl: "Už vím, mamí, to byl Peugeot!"