Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.

Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.

Přihlásit / Registrovat

MP

Takže dosavadní praxe, kdy poškozený spotřebitel musel podávat žalobu jednotlivě je lepší? A není to spíš tak, že dosud poškozený (byť by jich bylo více) měl výrazně ztíženou pozici oproti velkým koncernům s dostatkem kvalitních právníků. A tím pádem mnoho těch menších poškozených ani žaloby nepodávalo protože prostě neměli na právnické výlohy? Jen mě to zajímá, tak se ptám. Riziko tzv. šikanózních žalob je tu vždycky a také bylo.

  • Počet článků 199
  • Celková karma 28,33
  • Průměrná čtenost 2226x
Rodinná advokátka a spisovatelka, podle níž všechno začíná a končí v rodině. Senátorka ČR za obvod č. 7 (Plzeň - město).

Seznam rubrik