- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
si ale umějí najít důvody. Nechce se jim inovovat motory, nechce se jim vysvětlovat, kam se sírou a mazutem.. Co by asi dělali, kdyby jim někdo spočítal splodiny před cca 50 lety? Kolik už toho vychrlili do ovzduší? To by vlastně spalovací motor neměl vůbec šanci. S uvedenou argumentací vlastně by se vůbec nemuselo inovovat, protože i třeba tepelné elektrárny měly zpočátku vyšší účinnost než jaderný reaktor
Inovace je prospěšná, inovace za každou a navíc zcela pokroucenou cenu je nesmyslná. Inovace by měly vést k levnějším a výkonnějším technologiím, ale biopaliva jsou v poměru dražší.
Viděl bych tedy cestu směrem nižší spotřeba - vyšší výkon, ale to nemá s biopalivy co dělat. I ta elektrika se prosadí sama až to bude výhodnější, např. až cena nafty nebo benzínu bude příliš vysoká. Ale ani s tím biopaliva nemají co dělat... jde o to, že se tím CO2 neušetří, naopak... takže všechno špatně zpátky na stromy.
Jednostranný pohled na biopaliva ať odpůrců nebo zastánců nepřenáší nic nového autor samozřejmě o problému taky moc neví jako většina autorů článků v našem tisku. O přístupu EU k řešení problémů z CO2 stylem bez rozmyslu prosazovat neprověřené technologie není třeba polemizovat. Takže další zbytečné plácnutí do vody.