- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Držím vám palce paní akreditační , že se probudíte ze spánku pomocí českého trnu blbosti...jinak nemohu reagovat! degradace rodin, politiky...nakonec jako vždy končí ve školství s přihlouplými dětmi, polotlustého zevnějšku, ambicemi podvádění a učitelkami a zabedněnými řediteli a ti co souhlasí a myslí, a´t jdou pracovat do školství a poznají většinu uč.....reakce rodičů, vzdělávacími změnami ve výuce.
Docela s vámi souhlasím, ale říkám si, zda by nakonec nebylo nejjednodušší zrušit ty daně, a nechat rodiče, ať si ty školy platí rovnou. Stát coby garant kvality totiž evidentně selhal.
Musíte se rozhodnout u voleb. Zatím si většina voličů přeje socialismus nebo diktaturu.
O stavu našeho školství nic neřeknou žádné testy,či odborné výstupy akademiků. Reálným obrazem je produkce stále většího počtu absolventů všech stupňů vzdělávacího systému, od UŠ, až po VŠ, kteří jsou obtížně uplatnitelní na pracovním trhu.
P.S. Zrovna dnes jsem byl na semináři, kterého se zúčastnili manažeři středních firem (50-100 zeměstnanců). Všichni naříkali nad nedostatkem kvalitních kvalifikovaných mladých dělníků a techniků, ale i konstruktérů, který už brání dalšímu rozvoji, zejména strojírenských firem. Zakázky jsou, ale "lidi nejsou", říkali skoro všichni!
Doporučuji Vám blog pana Tomáše Jurčíka na Lidovkách (jurcik tečka bigbloger tečka lidovky tečka cz), jeho článek Optimalizace škol a jak na ni. A pak také diskusi k tomu článku - ta je lepší. Najdete tam argumenty pro svůj "boj".
Doufám, že nejste se svými názory v těch organizacích sama
Sákryš, tak jak to je? Všude se hovoří o postupné naprosté etatizaci našeho školství a vy hovoříte o hrozbě komercionalizace.