Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Immy
Ubohost:)
Původně jsem si myslel, že autor je počítačový nadšenec s minimální znalostí "Internetového" trhu, ale zjistil jsem, že se jedná o zaměstnance Dial Telecomu (pravděpodobně obchodníka):)) Což mně dorazilo - sám totiž ví jak to s MI je v součastnosti a minulosti bylo http://www.lupa.cz/zpravicky/clenove-sdruzeni-nix-.../.
peterudes
Re: Ubohost:)
Immanueli Marjane Vučenoviči, chápu, že pro tebe, jako zaměstnance UPC je každá kritika tvého chlebodárce nepříjemná, nicméně mě jako domácího zákazníka UPC prostě štve, pokud mi UPC úmyslně znekvalitňuje službu kvůli tomu, že chce začít vydělávat na peerech v NIXu. To, že použije odpojení peeru, který mimo jiné funguje roky, a chce toto použít jako páku na to, aby MI začal za ten peer platit, je dle mého názoru prasárna nejhrubšího zrna. V NIXu se subjekty propojují proto, aby se zákazníci operátorů dostali k obsahu a naopak. Pokud chce UPC začít vydělávat na této elementární podmínce fungování internetu, tak to ať si trhnou nohou, nedivím se, že jim MI na jejich vyděračské podmínky nepřistoupil...
petrhajek.bigbloger.lidovky.cz
to je drsný...
já jsem u nich taky. Jsem vcelku spokojen, i když výpadky občas jsou, tak v délce 1/2 hod min. jednou měsičně (v nočních hodinách, kdyt se připojuji z domu, přes den samozřejmě nevím). Fakt je, že mají slušný poměr cena / výkon a navíc - máme rozvody přímo vestavěné: developer domu (jinak velice dobrá a kvalitní menší firma, skvělé jednání, vstřícnost a nakonec i dobré ceny), v této oblasti nezaváhal: do novostavby zavedl UPC a není jiná alternativa k TV (pokud by si člověk nechtěl na okno nalepit satelit... což bych fakt nechtěl). Když jsme chtěli společnou anténu, tak nejde a byl by to zásah do budovy a střechy, tedy ztráta záruky. A to nikdo riskovat nebude.
Bohužel různé svéhlavé jednání je v oblasti internetu běžné - třeba vodafonní cenzura (ještě funguje? Já to měl jen ze zpráv), kterou snad taky provozují sami a nikoho se neptali...
PájaZítra
nemám problém
já jsem u UPC (ústecký kraj) a s webem nemám potíže, funguje mi všechno, mfdnes & spol. i zive.cz & spol. a žádný třetí a čtvrtý DNS server zadaný nemám (kdysi jsem potřeboval mít ještě adresy OpenDNS, to ale u jinýho posktovatele), jedu jen na ty původní od UPC
peterudes
Re: nemám problém
já jsem byl dlouholetým spokojeným zákazníkem UPC, v podstatě jsem nevěděl co je výpadek, posledního cca půl roku šla ale kvalita služby dolů, výpadky jsou čím dál častější a tohle mě teda dorazilo. Určitě jde také o konkrétní lokality, někde to je ok, jinde je to horší...
arnie_rimmer
díky za info
včera jsem se divil že se nedostanu na dost stránek (asi shodou okolností) s tematikou mobilních telefonů, stránky se nenačetly....začnu to sledovat a pokud je to z důvodů které uvádíte tak asi budu také uvažovat o změně providera
Paeris Kiran
...
Proto se hodí mít jako sekundární DNS google
ani by ste si nevšiml
peterudes
Re: ...
ale všimnul, problém je v tom, že zahraniční linka MI není logicky dimenzována na množství, které vygenerují domací uživatelé, tak že dochází k obrovskému přetlaku a packet lostu. V současné chvíli to MI řeší tak, že část požadavků zákazníků UPC řeší přes síť Dial Telecomu, který nabídl volnou kapacitu svého peeru v NIXu...
- Počet článků 201
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4187x
více na webu: www.petrcunderlik.cz
najdete mě také na facebooku:
Petr Čunderlík Photographer