- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je nějaká reklama pravdivá, pak tahle, která tvrdí o Nečasovi, že je to lhář.
čeditele Toyoty jako to dělá reklama ČSSD, tak by zcela jistě nemohlo být nic namítnuto.
Neumím si představit, že by ndemohlo být v reklamě Škody použito fotografie ředitele Toyoty: : Omlouváme se zákazníkům Toyoty, že musíme opravit všehny svá auta. ,
co jste vlastně chtěl napsat ? nemá to smysl a ani to podle mne není česky .
Politická reklama přeci jenom má jiný charakter, než reklamy na výrobky a služby. Vy zde píšete o reklamách ČSSD, že jsou lživé. Jsou skutečně lživé? Kdo to posoudí? V čem je ta lež? Máte konkrétní příklad? Že lže o Nečasovi? V čem?
Vážený autore, myslím si, že jste spíše jen uplakaný modrý zoufalec. Většina článků zde na blogu jsou jen projevem exhibice a mindráků. Realita je jiná, než jsou různých autorů představy o světě.
Pokud jde o ty politické reklamy, tak si jednotlivé strany navzájem nemají co vyčítat. A pak. V těch reklamách to není. Jde o skutky a o výsledky. A pokud o ty jde, tak neexistuje nic, na co může být ODS hrdá.
pokud nejste vnímat psaný text - nereagujte. V článku je link na blog paní Kolářové, která lež prezentovanou a házenou na Nečase jasně vyvrátila přepisem pořadu, na který sama ČSSD odkazuje. Váš antimodrý svět musí být asi pořádné peklo, co ?
ale mě to nepřijde jako lživá reklama . Vždyť je to všechno pravda .
opravdu ? a kde jste tu pravdu viděl ? předložte .......
Že vy budete členem modrého týmu? Jako vzteklý pejsek reagujete na každý příspěvek, který, třeba jen lehce, kritizuje modré ptactvo.
o ODS a Nečasovi lže a pomlouvá, tak ODS na svých plakátech říká o ČSSD a Paroubkovi jistě čistou pravdu a nic než pravdu, že?
Autore, a co kdybyste sundal modré brejle? Kolářové to ani už nebudu doporučovat, ta je modrá do morku kostí. Takové poctivá pravicová svazačka...
Pane Čunderlíku, píšete, jak se vám líbil článek paní Kolářové. Pane Čunderlíku, nezůstávejte s pochvalami na půl cesty a jděte do toho.
Je jaro a paní Kolářová začíná být nebývale aktivní.
Pane Čunderlíku, nezůstávejte platonický a jděte do toho.
Představte si jak musí být krásné paní Kolářovou nejen obdivovat, ale zažít to štěstí a manipulovat a lhát s ní společně.
Pane Čunderlíku, nezůstávejte na půl cesty a jděte do toho, vždyť jste si s paní Kolářovou tak blízcí a tak podobní.
Pane Čunderlíku, už jste viděl poctivou reklamu? Takovej velikej a ještě věří na pohádky? Nebo jste viděl poctivou reklamu u jiných politický stran? Nebo jen "poctivě" ukazujete na nepoctivost ČSSD?