Děkujeme za pochopení.
B27ě69l63a 84H31o42r94á25k71o95v18á
Ty hadičky byly děravé a sání u nádrže se nedalo jednoduše odhalit a když se to vyměnilo za plast jako ve Š 1202, tak zas se zvlnilo gumovomosazné kolečko (ventilek) v čerpadle a zas byl problém, ale vždy se dojelo.
P69ř61e98m84y36s94l 29Č16u30l79í31k
Na trh posléze přišly ty černé "gumové" hadičky, s těmi nebyl nejmenší problém. Ty zelené byly zrádné v tom, že nejdříve jen nasávaly vzduch a auto blbě jelo, pak se zase zatáhly a nakonec praskly tak, že z nich stříkal benzín. Stalo se mi jak u 120L tak u favorita.
B78o93h36u51s66l20a70v 33J34i76r17o54u89š70e94k
To, co popisujete je ubohost, každá doba má něco,ani dnes není vše 100%, vadné jap. erbegy , brzdy a pod., padají letadla,proč asi,protože mají závadu , ale to vy nevidíte, protože to co bylo socialistický ,to bylo špatný
P24ř64e49m46y61s69l 66Č70u95l10í91k
To, co popisuji, je holá realita. Kdybyste četl pozorně, tak byste pochopil, že uznávám techniky, kteří za toho socialistického marasmu dokázali vyvinout auto, které se technologicky blížilo západnímu standardu, což překvapilo i lidi z VW. Bohužel nedodržení technologie a chybějící kontrola kvality ten výrobek degradovaly na nespolehlivý. Což bylo jasně vidět po nástupu Němců, kteří se s kvalitou vypořádali velice rychle. Ono také proč se za socializmu zabývat kvalitou, když se na ta auta stály několikadenní fronty? Ovšem neviditelná ruka trhu, čili konkurence zapracovala rychle. A nic není dokonalé a padají letadla a rozbíjejí se výrobky, ovšem je rozdíl, jestli i přes veškeré úsilí dojde k chybě, nebo továrnu opustí auto, o kterém se dopředu ví, že má vadné palivové hadičky, nevyžíhané bubny, vadný termostat a pod. Pochopil jste? :-)
P93e69t40r 49Š60i78n74d94e90l69á57ř
Proč nesl Favorit označení 136L ? No protože na 1 auto dělají 3 lidi 6 Let....!
P78e74t84r 54Š47i70n40d62e16l18á24ř
Podle MINUSU od Ivana Marka soudím, že podle něj by měl Favorit zřejmě nést označení 131L, protože on měl na tento vůz vyděláno za 1 rok
R40o80m64a65n 83K27o60z22e32l
A mi letos prošel favorit STK - i když je to už model 1994 se vstřikováním...a koroze skoro žádná.
B40o51h74u25m10i91r 84M26a38l79ý
Trochu do "mlýna". V roce 1985 8.března jsme zakoupili Š 120 LS za 72 000Kč. Měli jme jí 12 let a najeli 180 000 km. Za tu dobu jsme vyměnili 2x rozvodový řetěz, 1x spojkovou lamelu, 1x všechny prachovky a gumičky v brzdových "prasátkách" a brzdové kotouče, 1x zadní tlumiče pérování + několik žárovek. A začínala se objevovat koroze. Toť vše. Ale jiný kus mohl být horší a nebo také lepší. Každý máme nějaké zkušenosti.
Hezký den
P78ř35e66m84y73s60l 17Č32u94l40í43k
Škodu 120L jsme měli od roku 1986 a: prasklé těsnění ve vodní pumpě, typická závada, jenže ta těsnění za 10 Kčs nebyla k sehnání, zkroucené zadní bubny, zaolejovaný buben - netěsnící simering, nefunkční termostaty, zelené palivové hadičky, když se do motoru nalily 4 litry oleje, tak půllitr do 500 km zmizel, takže při všech výměnách jsem řekl, že chci jen 3,5 l a byl klid, víčko rozdělovače a kabely... Vozil jsem sebou krabici náhradních dílů. A toto všechno během 75000 km. Oni lidé po čtvrt století už zapomněli, co všechno tam museli opravovat. Já si dělal údržbu sám, tak mám docela přehled.
P92ř82e79m38y59s84l 93Č93u56l44í78k
Ještě jsem si vzpomenul: Chvíli před tím, než se mi tam na dálnici rozbil rozdělovač, se mi v lijáku na dálnici, když jsem jel v prostředním pruhu, naráz zastavily stěrače. Tak jsem dal hu z plynu a jen koukal vlevo a vpravo, abych si držel alespoň boční odstup. Naštěstí se po pár nekonečných vteřinách stěrače daly do pohybu. Hned jsem sjel na odpočívadlo a zjistil závadu: nebyla dotažená matka táhel u motorku stěrače, prokluzovalo to! A takhle oni ta auta montovali. V té době měl najeto 7500 km. A po dalších asi 20 kilometrech se auto na dálnici zastavilo - ten vysypaný rozdělovač.
V46o26k37o10u68n 53V54l85a23d33i36m23i44r
Cetl jsem, ze ta auta v Boleslavi montovali muklove, divite se?
M15i23l78a90n 32S19t38e26h91l95í58k
Je vidět, že jste si s tím vaším Favoritem dost užil.
V90ě45r70a 42F98o32l43t32ý59n10o87v49á
A já s radostí oznamuji, že v říjnu 2016 můj Fanóš (Favorit) prošel STK.
P57ř72e91m63y76s18l 26Č19u65l69í45k
Tak ať vám slouží dál. Když se totiž vychytaly ty lemploviny z výroby, tak to pak celkem jezdilo. A pokud s tím nejezdíte daleko, tak dobrý:-)
J33i46r15i 12V70r47a15b61e54c
Pekne napsano a to zde v republice je plno bolseviku, co to prevzeti Nemcu furt kritizuje. Pokud vim plati i nadprumerne.
J30i78ř19í 33Ř81e22z85n90í88k
No v tom případě by mě zajímalo, v kterém měsíci byl Favorit vyroben? Jestli náhodou nešlo o produkt revolučního nadšení.
- Počet článků 22
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 726x