Slevové portály a já

Téměř 3/4 obyvatelstva využívá nebo využilo nákup přes slevový portál. I já k nim patřím. Už ne v takové míře, jako když byl před dvěma, třemi lety největší boom a slevové portály rostly jako houby po dešti, ale občas kouknu do aktuální nabídky, zda by mne něco nezaujalo natolik, abych koupila sobě nebo své rodině.

Před těmi pár lety jsem byla úplně uchvácena touto novinkou rychlého a pohodlného nákupu a brouzdala po různých portálech, abych za každou cenu něco koupila. Mé nákupy byly uskutečněny v širokém spektru, od zakoupení těhotenské masáže (všem těhulkám doporučuji, rozhodně si užijete vy i miminko), přes nákup svatebního daru v podobě prodlouženého pobytu v Česku (novomanželé si nestěžovali a podle jejich slov byli maximálně spokojeni), až po steakovou večeři pro dva. Nezůstala jsem u jednoho portálu, ale využila jsem nabídky více z nich. Ve všech případech jsem byla nadmíru spokojená, pouze v jediném jsem spokojená nebyla. Lákavé nabídce jazykového kurzu, která vyhovovala mým časovým a finančním možnostem, jsem nemohla odolat a slevový kupón na portále odklikala. Vzápětí jsem obdržela email s instrukcemi o platbě. Dříve než jsem peníze odeslala jsem zvedla telefon a volala na kontaktní číslo a snažila se spojit s koordinátorem kurzů. Asi mě něco osvítilo, protože první pokus nebyl úspěšný, nebyl úspěšný ani druhý, třetí, čtvrtý. Po týdnu jsem se dovolala zmatené paní, která očividně nevěděla, kde ji hlava stojí z množství zájemců o kurzy, které měla v nabídce. Bohužel mi již nedokázala nabídnout volný kurz, který by vyhovoval mým požadavkům a jazykové znalosti, a tak jsem platbu vůbec neprovedla. O žádné peníze jsem nepřišla, ale získala jsem dojem, že ve slevách se mohou objevit i nabídky služeb, které jsou nepromyšlené a prvotně plánované a že poskytovatel nečeká nějakou větší odezvu a kapacitně není schopen splnit své závazky. Je to škoda, přichází o zákazníky a kazí si tak své jméno. Já už bych nikdy nekontaktovala tuto paní se zájmem o rozšíření svých znalostí, raději bych se obrátila na jazykovou školu, která mi je alespoň svým jménem povědomá a snažila se najít si nějaká doporučení. Je jen dobře, že před rokem vznikla "černá listina", kde se objeví slevové portály s větším objemem reklamací. Řeknou si o tom obchodníci mezi sebou a tato informace se dostane i k zákazníkovi. Díky ní je naše nakupování o něco jistější a my zákazníci budeme spokojenější a například na zakoupenou dovolenou přes tuto službu se rádi vrátíme.

Autor: Petra Chvílová | sobota 9.3.2013 23:31 | karma článku: 11,77 | přečteno: 586x