Rating cestovních kanceláří

Než se rozhodnu pro koupi věc přes internet nebo vlasntě i v kamenném obchodě, snažím si zjistit nějaké info. Dosud se mi to osvědčilo, ať už při koupi kočárku, auta nebo i dětských plen, najdu celkem podrobé informace, recenze a komentáře na internetu.

Ooo, jaké by to bylo, kdyby firmy měli svůj rating v rámci svého oboru? Rating stavebních firem a developerů, rating prodejců a bazarů aut, rating cestovek zaměřený na zákazníka by se tak mohl samostatně objevit v hodnosení stability. Snažila jsem se dopátrat, zda rating firem podle oboru existuje, nenašla jsem ... nebo jsem hledala špatně. A přitom každé takové hodnocení by zvyšovalo důvěryhodnost a zákazník by při výběru správné firmy mohl přihlížet nejek referencím, ale také k jakémusi vyšším orgánem stanovenému hodnocení. Plánovaný rating Asociace českých cestovních kanceláří a agentur byl smeten ze stolu, hned při prvních diskuzích, což je velká škoda. I když není vše ztraceno. Velká Evropská unie může opět zasáhnout na správném místě a rozhodnout se pro financování tohoto projektu. Otázkou je, zda dokumentace, kterou Ministerstvo pro místní rozvoj, je komplentní, formálně správná a dostačující. Necháme se překvapit, třeba se jednou dočkáme a v budoucnu budeme mít další kritérium, ke kterému budeme přihlížet při výběru dovolené.

Autor: Petra Chvílová | neděle 29.4.2012 10:03 | karma článku: 7,82 | přečteno: 873x