Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J@kub17

15. 5. 2009 22:08
Budweiser Bier - Originál světlý ležák

Tak jsem si otevřel Budvara a je tam nějaky modry kolečko se žlutejma hvezdickama.. asi nějaká ochraná známka EU nebo tak něco.. tak nevím, zda-li mám autorovi věřit, že naše pivo chce Brusel zrušit..:o) Naopak bych řekl, že máme zeměpisně chráněné pivko od EU. :o) PS: Je to stejně demagogický příspěvek, jako byl celý Váš článek..

0 0
možnosti

wiki5.5

15. 5. 2009 23:10
Re: Budweiser Bier - Originál světlý ležák

uz zrusili cukrovary tak cemu furt nechcete verit

0 0
možnosti

David_13

15. 5. 2009 14:29
Souhlasím,

myslím, že největší ztrátu z toho budou mít sami politici a mají tudíž největší strach.

Vždyť u nás téměř nikdo není s našimi politiky spokojený. Neustále na ně každý nadává, mají u občanů slabou důvěru. Proč je tedy nevystavit větší kontrole a tlaku ze strany EU? My, občané, s nimi asi těžko něco zmůžeme, akorát si z nás neustále dělají (Y).  

0 0
možnosti

David_13

15. 5. 2009 14:32
Re: Souhlasím,

omluvte chybičku;-D tento příspěvěk měl být zobrazen jako reakce na  Evropská unie vynucuje...

0 0
možnosti

kion123123

15. 5. 2009 13:16
Karma

A nic si z těch eurohujerských svazáků,a cretiénů nedělejteR^

Od nich to je jen naprostá socialistická dojmologie, s naprostou absencí racionálních argumentů.

0 0
možnosti

Miminobijec

15. 5. 2009 16:56
Re: Karma

Hlavně že Tvůj příspěvek je ukázkově racionální;-D.

0 0
možnosti

Vosta Jindra

15. 5. 2009 11:28
Evropská unie vynucuje evropské právní zásady

i v balkánských zemích jako je ta naše. Podívejte se na právní řád 90. let a na dnešek. Ale to věčné plaákní že "nás" bude někdo ovládat, "námi" bude někdo manipulovat. Žádné takové "my" není. Já mám mnoho společných zájmů s kolegou, který je v Německu advokát, je evangelík a svobodomyslný člověk jako já. Nemám naopak ždáné společné zájmy s českými bolševiky nebo s Klausem. Tím "my" je míněna nejvýše česká politická reprezentace. A u té je dobře, že pravomoci ztrácí. "Mně" kvůli tomu práv neubude.  

0 0
možnosti

T.C.H.

15. 5. 2009 12:10
Re: Evropská unie vynucuje evropské právní zásady

Jenomze toto nemuze dlouhodobe fungovat. Jestlize si neustale budeme nechavat vnucovat zasady zvenci, tak se u nas nikdy nerozvine vyspela politicka a pravni kultura. Tim nepopiram, ze pravni kultura v Cechach je obcas na velmi zalostne urovni.....

0 0
možnosti

elverano

15. 5. 2009 11:18
LS

Mě hlavně fascinují názory, ve kterých zaznívá, že mále státy budou v podrůčí těch velkých atd. Možná by bylo dobrý si uvědomit, že ĆR patří v EU k těm větším, co by měli říkat ty ostatní teda. Dále mě zarážejí vyjádření typu : ČR ztrácí právo veta tam a tam a ted nám můžou to a to. neztrácí to pouze ČR, ale všichni. Je to pro všechny stejné. Mnoho kritiků LS, stáví na jednu stranu ČR a na druhou celou EU. Je to paranoia.

0 0
možnosti

J@kub17

15. 5. 2009 11:27
Re: LS

naprostý souhlas.. pokud spočítáme naše postavení v EU podle našeho zastoupení v radě a EP, zjistíme, že jsme na krásném 14-19 místě.. společně s Portugalskem, Belgii, Řeckem a Maďarskem. Před náma je jen 8 států s tím, že Holandsko má jen o jednoho zástupce více a Rumunsko o 2.

0 0
možnosti

J@kub17

15. 5. 2009 10:50
Vy studujete práva?

"Lisabonská smlouva tento úkol svěřuje Evropskému soudnímu dvoru, jehož

rozhodnutí mají přednost před těmi našeho ústavního soudu. Může to

dojít tak daleko, že tento evropský soud zruší zákon o předčasných

volbách, protože koliduje s Lisabonskou smlouvou".// Naprostá pitomost..... Evropské právo je nadřazené od vytvoření ES. Nic nového. Navíc je nadřazeno v I. pilíři. // Dokažte opak.. :-)

0 0
možnosti

T.C.H.

15. 5. 2009 12:18
Re: Vy studujete práva?

Citovany odstavec se nevenuje nadrazenosti zakonum, ale zaobira se judikaturou.....

A v Lisabonske smlouve se meni rozsah rompetenci Evropskeho soudni dvora, takze muze bdit i nad dodrzovanim principu jako demokracie apod. Drive byly podobne principy formulovany jen jako politicka hesla. To se novou kompetenci ESD meni.....;-)

0 0
možnosti

valissen

15. 5. 2009 10:50
Mnozí nevědí

proč je vlastně ta Lisabonská smlouva špatná?

Vidím, že Mnozí nevědí, proč je vlastně ta Lisabonská smlouva dobrá.

0 0
možnosti

kion123123

15. 5. 2009 13:17
Re: Mnozí nevědí

Proč?

0 0
možnosti

J@kub17

15. 5. 2009 10:41
Pane právníku...

"Taková sobeckost. Po přijetí Lisabonské smlouvy stačí jedna směrnice, a

už se české či slovenské pivo nebude moci prodávat jako „pivo", protože

se výrobní technologie liší od evropského „piva". To nám ta sladká

Evropa velmi rychle zhořkne." nemáte pravdu viz článek 113 konsolidované verze nebo článek 93. To se týká znevýhodnění na trhu. Další argument, který Vám to vyvrátí je ten, že Budějovice mají na svých velmi dobrých lahváčcích ochranou známku EU.. stačí se podívat, než něco napíšete.. .)

0 0
možnosti

NáhodněProcházející

15. 5. 2009 10:14
Vznik noveho statu...

Napada mne, kdyz mluvite o vzniku noveho statu a kdo to rozhodl...

Myslite si, ze vsichni obcane Ceske republiky byli pro jeji vznik v roce 1918? Vzala se tuzka, nakreslily se hranice. Tuhle vesnici vam jeste nechame, tuhle si vezmeme...

Myslite, ze v kazde vesnici, v kazdem meste delali politici referencum, zda dana vesnice ci mesto bude patrit do nopve vznikle CR? Asi ne, ze? Byla poslapana demokracie... To takhle zrusit Ceskou republiku? Preci nepripustime, aby nas stat stal za odkazem na stat, zalozeny nedemokratickou cestou a poslapanim zakladnich prav kazdeho obcana ;-)

Nehodnotim LS, jen se pousmivam nad tim praporem demokracie, kterym mavate nad hlavou :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1716x
Člověk, jemuž život nestačil vzít ideály. Velmi by mě potěšilo, kdyby zde prezentované názory přispěly k obohacení naší společnosti a posunuly nás do lepší budoucnosti.

 

Advokát specializující se na německé právo, e-commerce, ochranu spotřebitele a duševní vlastnictví.

 

Jsem členem TOP 09.