Děkujeme za pochopení.
M67a82r64t34i71n 56P24s63o33t39a
Já si počkám na zprávu v novinách, až bude článek, že letoun přistál v Pákistánu. Je tam mnoho míst, kde tak velký letoun schovat a cestující držet jako rukojmí
V74í73t 81K19o29v84a69n54d73a
Perfektní článek a karma. Jinak chválím též místní Technet!
J56a47r19o54s19l90a34v22a 23Š57v20a16j98c35r78o15v95á
Děkuji, takové podrobné vysvětlení, jak všechno pracuje, bylo nečekané a moc mě potěšilo.
M28a73r56t43i27n 37Š57u96b73r20t
Já mám na autora dotaz. Mohlo by se letadlo popisovaným způsobem chovat po pomalé dekompresi v kabině, kdy by byli všichni, včetně posádky, v bezvědomí? Viz nehoda v Řecku nad Aténami. Je nejaké nastavení autopilota, či jiných systémů, které by třeba s nevědomým zásahem pilota (zhroucení na kormidlo) mohlo vyvolat změnu kursu a pak při korekcích letové rychlosti při snaze o její zvýšení přecházet do klesání a tam pak letovou hladinu vyrovnat?
M63i31l18o86š 61F12i14a71l97a
Pane budu rád, jestli mi napíšete, cosi myslíte o mém názoru.
Pokud nám totiž nelžou, tak to letadlo udělalo pár skvělých manévrů, za které by se nemusel stydět ani vojenský pilot. Navíc přelet nad Malajským územím v nízké letové hladině pod úrovní radarových signálů naznačuje, že ten kdo v té době letadlo řídil, věděl co dělá a byl to super profík. Takový člověk by podle mě neodletěl nad oceán a nechal letadlo spadnout na nedostatek paliva. Pokud by se chtěl zabít i s cestujícími, tak by nepořádal tento vyhlídkový let a normálně by to ohnul rovně dolů nad Pacifikem.
Proto si myslím, že někdo na palubě sledoval nějaký určitý cíl. Podle mě měl někdo zájem buď o někoho, nebo o něco, co se v letadle nacházelo. A navíc si myslím, že to nemohli být jenom piloti, protože jak cestující, tak i zbytek posádky ( a těch taky není málo) by si určitě při této akrobacii všimli, že se něco děje a určitě by dali nějak vědět, že letí jinam než mají. Jinými slovy si myslím, že na palubě bylo mnohem víc lidí než jenom dva piloti, kteří chtěli letět jinam než do Pekingu.
Otázkou je, kde teď jsou. Podle mě přistáli někde na předem připravené ploše na Andamanech, Nikobarách, Ceylonu nebo jižní Indii. Ještě je tu samozřejmě možnost, že PVO některého ze zúčastněných států to letadlo zaznamenala jako hrozbu a sestřelila ho. Teď se k tomu samozřejmě nechce znát a hledá společně s ostatními. Nakonec by to nebylo poprvé, co se armáda sekla a sestřelila civilní stroj.
Pokud to budete číst a budete mít zájem odpovědět mám jednu zásadní otázku. V jaké výšce nad zemí fungují v letadle mobilní telefony, respektive do jaké výšky lze chytit signál mobilních sítí? Díky
V26l55a33d64i67m81í82r 50K79r73o51u98p27a
Nevím jestli je to pravda, ale slyšel jsem, že na palubě mělo být několik špičkových pracovníků z oboru počítačových čipů...
L12u38b73o62š 21O91t62t
Celé je to velmi složité, zdá se mi, že na sebevraždu pilota se letadlo pohybovalo po velmi komplikované dráze a v případě únosu si nedovedu představit, že by někdo tajně krmil 250 osob a jaké by měl k tomu důvody. Jsem zvědavý zda a jak bude tato záhada vyřešena.
M49i46l12a52n 77S27t91e52h93l97í12k
Stejně je zajímavé, že na oběžné dráze kolotá "x" špionážních družic, z nichž mnohé se pyšní takovým vybavením, že jsou schopny přečíst státní poznávací značku auta a najednou se ztratí takový cvalda a není po něm stopy.
D86a41n72i49e91l 74K44r53o17n27e10r
...to není zajimave, to je naprosto logicke. Ty druzice jsou sice schopny precist znacku, ale musely by se na to místo zamerit.
M67i18l46a28n 78R22a98d89e21k
KONECNE tu pilot na blogu napsal neco rozumneho misto nesmyslnych teorii.
R18o31m11a15n 85K61r25a14t65o58c36h78v53í96l
Ale stejně nic neosvětlil.
M39a69r65t33i70n45a 57M19o69u97d49r78á
Díky za zajímavý článek.
Jen čekám, kdy nám paní Plíšková tajemně odhalí, že to letadlo odnesli mimozemšťané.
M40i66r63o39s59l40a87v 57K89u30l24h20a17v57ý
Pro laiky dobré vysvětlení, díky. Nikde jsem však nezaznamenal info, že v případě, kdyby šlo o únos, je v okruhu doletu nějaká NEkontrolonaná (i přírodní) dráha, na které by bylo možno přistát? Pokud ne, pak se bavme výhradně o nehodě a nerozvádějme jiné teorie.
V87i37k53t63o98r 60N12á64r16o67ž19n53ý
Jednou jsem viděl v televizi dokument o letecké dopravě v Angole a byl jsem z toho v šoku... Zdejší letecké společnosti nakupují vyřazená letadla stará i více než 25 let z civilizovaného světa , aby je provozovaly dalších x let na angolských vnitrostátních linkách.....ukazovali tam, na jakých drahách se v pustině přistává i startuje...často to bývá i pouze uválcovaná hlína ... případně dráha , kterou nikdo neudržuje x let a kolem dráhy byly samé vraky letadel...pilotů , kteří si s přistáním na dráze , která kvalitativně připomínala českou okresní silnici nedokázali poradit..
Je pravda , že tam létala letadla velikosti cca b 737...b 777 je o dost větší stroj. Ale dle mého názoru variantu, že to letadlo někde nekontrolovaně přistálo vyloučit nelze...
- Počet článků 102
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1588x