Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Já si počkám na zprávu v novinách, až bude článek, že letoun přistál v Pákistánu. Je tam mnoho míst, kde tak velký letoun schovat a cestující držet jako rukojmíR^

0 0
možnosti
Foto

Perfektní článek a karma. Jinak chválím též místní Technet! R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, takové podrobné vysvětlení, jak všechno pracuje, bylo nečekané a moc mě potěšilo. R^

1 0
možnosti
Foto

Já mám na autora dotaz. Mohlo by se letadlo popisovaným způsobem chovat po pomalé dekompresi v kabině, kdy by byli všichni, včetně posádky, v bezvědomí? Viz nehoda v Řecku nad Aténami. Je nejaké nastavení autopilota, či jiných systémů, které by třeba s nevědomým zásahem pilota (zhroucení na kormidlo) mohlo vyvolat změnu kursu a pak při korekcích letové rychlosti při snaze o její zvýšení přecházet do klesání a tam pak letovou hladinu vyrovnat?

0 0
možnosti
MF

M63i31l18o86š 61F12i14a71l97a

18. 3. 2014 14:47

Pane budu rád, jestli mi napíšete, cosi myslíte o mém názoru.

Pokud nám totiž nelžou, tak to letadlo udělalo pár skvělých manévrů, za které by se nemusel stydět ani vojenský pilot. Navíc přelet nad Malajským územím v nízké letové hladině pod úrovní radarových signálů naznačuje, že ten kdo v té době letadlo řídil, věděl co dělá a byl to super profík. Takový člověk by podle mě neodletěl nad oceán a nechal letadlo spadnout na nedostatek paliva. Pokud by se chtěl zabít i s cestujícími, tak by nepořádal tento vyhlídkový let a normálně by to ohnul rovně dolů nad Pacifikem.

Proto si myslím, že někdo na palubě sledoval nějaký určitý cíl. Podle mě měl někdo zájem buď o někoho, nebo o něco, co se v letadle nacházelo. A navíc si myslím, že to nemohli být jenom piloti, protože jak cestující, tak i zbytek posádky ( a těch taky není málo) by si určitě při této akrobacii všimli, že se něco děje a určitě by dali nějak vědět, že letí jinam než mají. Jinými slovy si myslím, že na palubě bylo mnohem víc lidí než jenom dva piloti, kteří chtěli letět jinam než do Pekingu.

Otázkou je, kde teď jsou. Podle mě přistáli někde na předem připravené ploše na Andamanech, Nikobarách, Ceylonu nebo jižní Indii. Ještě je tu samozřejmě možnost, že PVO některého ze zúčastněných států to letadlo zaznamenala jako hrozbu a sestřelila ho. Teď se k tomu samozřejmě nechce znát a hledá společně s ostatními. Nakonec by to nebylo poprvé, co se armáda sekla a sestřelila civilní stroj. 

Pokud to budete číst a budete mít zájem odpovědět mám jednu zásadní otázku. V jaké výšce nad zemí fungují v letadle mobilní telefony, respektive do jaké výšky lze chytit signál mobilních sítí? Díky

1 0
možnosti
Foto

Nevím jestli je to pravda, ale slyšel jsem, že na palubě mělo být několik špičkových pracovníků z oboru počítačových čipů...

0 0
možnosti
LO

L12u38b73o62š 21O91t62t

18. 3. 2014 14:23

Celé je to velmi složité, zdá se mi, že na sebevraždu pilota se letadlo pohybovalo po velmi komplikované dráze a v případě únosu si nedovedu představit, že by někdo tajně krmil 250 osob a jaké by měl k tomu důvody. Jsem zvědavý zda a jak bude tato záhada vyřešena.

0 0
možnosti
MS

Stejně je zajímavé, že na oběžné dráze kolotá "x" špionážních družic, z nichž mnohé se pyšní takovým vybavením, že jsou schopny přečíst státní poznávací značku auta a najednou se ztratí takový cvalda a není po něm stopy.

1 0
možnosti
DK

...to není zajimave, to je naprosto logicke. Ty druzice jsou sice schopny precist znacku, ale musely by se na to místo zamerit.

1 0
možnosti
MR

R^ KONECNE tu pilot na blogu napsal neco rozumneho misto nesmyslnych teorii. R^

18 0
možnosti
RK

Ale stejně nic neosvětlil.

1 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavý článek.R^

Jen čekám, kdy nám paní Plíšková tajemně odhalí, že to letadlo odnesli mimozemšťané.

2 0
možnosti
MK

Pro laiky dobré vysvětlení, díky. Nikde jsem však nezaznamenal info, že v případě, kdyby šlo o únos, je v okruhu doletu nějaká NEkontrolonaná (i přírodní) dráha, na které by bylo možno přistát? Pokud ne, pak se bavme výhradně o nehodě a nerozvádějme jiné teorie.

0 0
možnosti
VN

Jednou jsem viděl v televizi dokument o letecké dopravě v Angole a byl jsem z toho v šoku... Zdejší letecké společnosti nakupují vyřazená letadla stará i více než 25 let z civilizovaného světa , aby je provozovaly dalších x let na angolských vnitrostátních linkách.....ukazovali tam, na jakých drahách se v pustině přistává i startuje...často to bývá i pouze uválcovaná hlína ... případně dráha , kterou nikdo neudržuje x let a kolem dráhy byly samé vraky letadel...pilotů , kteří si s přistáním na dráze , která kvalitativně připomínala českou okresní silnici nedokázali poradit..

Je pravda , že tam létala letadla velikosti cca b 737...b 777 je o dost větší stroj. Ale dle mého názoru variantu, že to letadlo někde nekontrolovaně přistálo vyloučit nelze...

0 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1588x
Dopravní pilot a v současnosti poslanec Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. Veřejně činný. Osobní stránky www.marekcernoch.cz

Seznam rubrik