Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M98a29r67t82i61n 70P82s41o31t14a
Já si počkám na zprávu v novinách, až bude článek, že letoun přistál v Pákistánu. Je tam mnoho míst, kde tak velký letoun schovat a cestující držet jako rukojmí

V41í82t 89K53o78v44a84n93d38a
Perfektní článek a karma. Jinak chválím též místní Technet!

J83a95r51o86s50l91a86v75a 56Š68v28a24j23c77r63o63v39á
Děkuji, takové podrobné vysvětlení, jak všechno pracuje, bylo nečekané a moc mě potěšilo.

M88a76r15t84i66n 41Š39u57b46r87t
Já mám na autora dotaz. Mohlo by se letadlo popisovaným způsobem chovat po pomalé dekompresi v kabině, kdy by byli všichni, včetně posádky, v bezvědomí? Viz nehoda v Řecku nad Aténami. Je nejaké nastavení autopilota, či jiných systémů, které by třeba s nevědomým zásahem pilota (zhroucení na kormidlo) mohlo vyvolat změnu kursu a pak při korekcích letové rychlosti při snaze o její zvýšení přecházet do klesání a tam pak letovou hladinu vyrovnat?
M77i48l24o90š 39F20i42a31l28a
Pane budu rád, jestli mi napíšete, cosi myslíte o mém názoru.
Pokud nám totiž nelžou, tak to letadlo udělalo pár skvělých manévrů, za které by se nemusel stydět ani vojenský pilot. Navíc přelet nad Malajským územím v nízké letové hladině pod úrovní radarových signálů naznačuje, že ten kdo v té době letadlo řídil, věděl co dělá a byl to super profík. Takový člověk by podle mě neodletěl nad oceán a nechal letadlo spadnout na nedostatek paliva. Pokud by se chtěl zabít i s cestujícími, tak by nepořádal tento vyhlídkový let a normálně by to ohnul rovně dolů nad Pacifikem.
Proto si myslím, že někdo na palubě sledoval nějaký určitý cíl. Podle mě měl někdo zájem buď o někoho, nebo o něco, co se v letadle nacházelo. A navíc si myslím, že to nemohli být jenom piloti, protože jak cestující, tak i zbytek posádky ( a těch taky není málo) by si určitě při této akrobacii všimli, že se něco děje a určitě by dali nějak vědět, že letí jinam než mají. Jinými slovy si myslím, že na palubě bylo mnohem víc lidí než jenom dva piloti, kteří chtěli letět jinam než do Pekingu.
Otázkou je, kde teď jsou. Podle mě přistáli někde na předem připravené ploše na Andamanech, Nikobarách, Ceylonu nebo jižní Indii. Ještě je tu samozřejmě možnost, že PVO některého ze zúčastněných států to letadlo zaznamenala jako hrozbu a sestřelila ho. Teď se k tomu samozřejmě nechce znát a hledá společně s ostatními. Nakonec by to nebylo poprvé, co se armáda sekla a sestřelila civilní stroj.
Pokud to budete číst a budete mít zájem odpovědět mám jednu zásadní otázku. V jaké výšce nad zemí fungují v letadle mobilní telefony, respektive do jaké výšky lze chytit signál mobilních sítí? Díky

V57l41a26d89i73m93í35r 72K12r89o27u15p36a
Nevím jestli je to pravda, ale slyšel jsem, že na palubě mělo být několik špičkových pracovníků z oboru počítačových čipů...
L88u48b55o18š 88O52t27t
Celé je to velmi složité, zdá se mi, že na sebevraždu pilota se letadlo pohybovalo po velmi komplikované dráze a v případě únosu si nedovedu představit, že by někdo tajně krmil 250 osob a jaké by měl k tomu důvody. Jsem zvědavý zda a jak bude tato záhada vyřešena.
M63i21l38a13n 14S19t37e42h76l88í14k
Stejně je zajímavé, že na oběžné dráze kolotá "x" špionážních družic, z nichž mnohé se pyšní takovým vybavením, že jsou schopny přečíst státní poznávací značku auta a najednou se ztratí takový cvalda a není po něm stopy.
D80a56n45i16e96l 71K85r40o89n40e68r
...to není zajimave, to je naprosto logicke. Ty druzice jsou sice schopny precist znacku, ale musely by se na to místo zamerit.
M36i67l29a81n 51R58a74d45e31k
KONECNE tu pilot na blogu napsal neco rozumneho misto nesmyslnych teorii.
R30o88m14a63n 45K12r23a85t64o66c91h94v23í85l
Ale stejně nic neosvětlil.

M45a58r89t82i51n83a 31M57o62u85d93r84á
Díky za zajímavý článek.
Jen čekám, kdy nám paní Plíšková tajemně odhalí, že to letadlo odnesli mimozemšťané.
M51i81r70o93s58l98a74v 33K47u73l23h81a82v33ý
Pro laiky dobré vysvětlení, díky. Nikde jsem však nezaznamenal info, že v případě, kdyby šlo o únos, je v okruhu doletu nějaká NEkontrolonaná (i přírodní) dráha, na které by bylo možno přistát? Pokud ne, pak se bavme výhradně o nehodě a nerozvádějme jiné teorie.
V60i98k71t36o27r 68N59á42r39o64ž97n87ý
Jednou jsem viděl v televizi dokument o letecké dopravě v Angole a byl jsem z toho v šoku... Zdejší letecké společnosti nakupují vyřazená letadla stará i více než 25 let z civilizovaného světa , aby je provozovaly dalších x let na angolských vnitrostátních linkách.....ukazovali tam, na jakých drahách se v pustině přistává i startuje...často to bývá i pouze uválcovaná hlína ... případně dráha , kterou nikdo neudržuje x let a kolem dráhy byly samé vraky letadel...pilotů , kteří si s přistáním na dráze , která kvalitativně připomínala českou okresní silnici nedokázali poradit..
Je pravda , že tam létala letadla velikosti cca b 737...b 777 je o dost větší stroj. Ale dle mého názoru variantu, že to letadlo někde nekontrolovaně přistálo vyloučit nelze...
- Počet článků 102
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1579x