Deichmann ve Frýdku-Místku neuznává reklamace už po 1 roce

Jak to vypadá, velké společnosti si myslí, že nemusí dodržovat zákony České republiky. Máte boty z Deichmannu víc než rok a zničí se vám? Nevyreklamují vám je. Měli jste přijít dříve. Takto reagují na reklamace ve Frýdecko-Místecké pobočce Deichmannu.

Přítelkyně si koupila v prodejně Deichmann ve Frýdku-Místku docela drahé boty. No co, raději si připlatím a zato budu mít kvalitní obuv, řeknete si, že? To ale v Deichmannu zdáse neplatí. Přestože, přítelkyně boty moc nenosila, po roce byly zničené - odchlíplá podrážka, ošoupaná špička, popraskaná kůže. Zejména kvůli podrážce je obuv nepoužitelná. 

Ale co. Máme záruční list, tak jdeme reklamovat. Přijdeme do prodejny Deichmann ve Frýdku-Místku, tedy tam, kde jsme obuv kupovali. Čekali jsme asi 10 minut, protože pán před námi reklamoval zase svou obuv - ta byla rozlepená, paní prodavačka s ním odmítla reklamaci vůbec započít, odbývala jej s tím, že si to má zalepit sám, že by mu to stejně jen zalepili a pán to po chvíli vzdal a se vstekem odešel. 

A jsme na řadě. “Co to bude?” “Rekalamce.” Ironický úsměv prodavačky a jde se na věc. Paní prodavačka se hned koukla na účtenku a aniž by se podívala na obuv, tak  řekla, že jsme měli přijít dříve a protože už je to déle než rok, tak nám obuv nevyreklamují. 

Na reklamaci jsme trvali, paní prodavačka se šla poradit, přišla s formulářem a řekla, že zahájíme reklamační řízení. Vypsala formulář, upjatě se na nás podívala a sdělila nám, že s námi zahájila reklamační řízení a reklamace byla tímto zamítnuta z důvodu běžného opotřebení. Cokoliv dalšího vykomunikovat nebylo možné a tak jsme odešli.

Co to znamená? Shrňme si to:

  • Obuv je v záruce
  • Obuv je zničená
  • Vada vznikla “běžným opotřebením”, tedy jsme neudělali nic špatně

Z toho mi vyplývá, že Deichmann prodává obuv, kerou když budete běžně používat, vydrží vám rok a pak se zničí - což sami takovým vyřízením reklamace přiznávají.

Samozřejmě jsem to nenechal být a hned po příchodu domů nafotil vady na obuvi a emailem poslal stížnost na dle mého špatně vyřízenou reklamaci. Obratem mi bylo odpovězeno nějakou paní Svítilovou, že záležitost nechají prověřit vedoucím dané prodejny.

Dnes mi přišlo znovu od paní Svítilové, že vedoucí záležitost prověřila a je v pořádku, protože zaměstnanci prodejny jsou špičkově proškoleni a plně kompetentní řešit reklamace. Tedy, zamítnutí je z pohledu sítě Deichmann konečné. 

Závěrem - nedoporučuji jakékoliv nákupy v prodejnách Deichmann a drahý Deichmanne, boty poputují k soudnímu znalci a pokud nebude na zbyt, soud rozhodne, kdo má pravdu.

Jsem ovšem pozitivní, protože vím, že na všechny šmejdy se vaří voda. Kdysi jsem měl podobný problém, viz tento můj článek. A víte jak ti tehdejší šmejdi dopadli? Skrachovali. Pobočce Deichmannu ve Frýdku-Místku srdečně přeji totéž :-*

Autor: Petr Čerňanský | pátek 31.10.2014 13:42 | karma článku: 16,83 | přečteno: 1469x