Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

michal.0.8

17. 2. 2010 15:03
made in China

Nedávno jsem četl, že náklady na výrobu bot v Číně jsou jenom 45,-Kč za pár. Proč tedy prodejci obuvi NIKE dělají obstrukce při reklamaci, když jsou výrobní náklady tak nízké?

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

17. 2. 2010 9:45
podle mne to ani nikam neposlaly

leželo to v prodejně..prostě to zkoušejí...

0 0
možnosti
AM

ctvrta.sudicka

24. 2. 2010 19:28
Re: podle mne to ani nikam neposlaly

To je blbost, vždyť je tam zmiňovaný svědectví i z jiných prodejen, že tak spolupráce s firmou Nike chodí....

Jo, chce to bojovat a pěkně takový firmy usměrňovat.

0 0
možnosti
RH

Ubaram

17. 2. 2010 0:47
nechtějí přijímat

Jasně že "nechtějí přijímat" reklamace. To je totiž jednoduché, pokud vám dokáží zabránit abyste ty boty vůbec dostal na pult, reklamace se nekoná.

Nejsmutnější na tom je, že u nás za stejné peníze jako třeba v německu dostanete sice stejnou značku, ale větší šunt...

0 0
možnosti
AR

Don don

17. 2. 2010 1:02
Re: nechtějí přijímat

Ad 1. Každá prodejna prodávající spotřební zboží je povinna reklamaci přijmout. Pokud není toto hygienicky závadné. Taktéž musí být vystaven Reklamační řád. Ad 2. To je sice možné, ale je to pro toto téma irelavantní:-)

0 0
možnosti
NM

nesmrtelná medvědice

16. 2. 2010 23:19
.....

1 ) možnost reklamace se opravdu nevstahuje na opotřebení či nevhodné použití. když šlápnete s botou nahřebík, půjdete jí také reklamovat?

2) není to pískání spůsobeno únikem vzduchu skrze nějakou dírku po tom ostrém předmětu? Pokud ano, nespravila by to kapka lepidla

3) drzost se vyplácí. manžel si koupil adidasky. pořádně je nevyzkouše, doma zjistil, že ho dřou. Šel je reklamovat- odnesl je tam i s blátem. řekli mu, že na to mají měsíc- měsíc čekat nechtěl. tak sebral boty a došel si na ředitelství a měl je vyměněné hned.

4) opravdu se vyplatí tolik lítání kvůli 1700 Kč?

0 0
možnosti
AR

Don don

16. 2. 2010 23:43
Re: .....

Nedá mi to, ale Vy máte doma bláto?

0 0
možnosti
AR

Don don

16. 2. 2010 21:22
naprostá

zhovadilost. Mladíku, když neznáte svá práva, tak se neobracejte k reklamacím. Firma Nike nebo Adidas či jakákoliv jiná není pro Vás partnerem pro vyřizování reklamace. Tím je vždy a jedině prodávající. Tedy ten obchod, kde jste si tu obuv koupil. To za prvé. Za druhé. Koupil jste si sportovní obuv. Opakuji sportovní. Ne obuv na celoroční každodenní nošení. Takže - pláčete hezky, ale na jiném hrobě. Vady vzniklé nesprávným způsobem užití výrobku nejsou předmětem reklamace.

0 0
možnosti
FP

forhend

16. 2. 2010 21:39
Re: naprostá

A co to má jako být, nesprávné užití?

0 0
možnosti
F

fext

16. 2. 2010 20:15
na tohle pozor

Vypadá to, že s drastickým poklesem kvality bot po hromadném outsourcingu začali s taktikou "neuznat jasnou reklamaci, oni zanadávaj a tím to skončí". Boty Garmont v řetězci Rockpoint (prasklá kůže na patě po cca 3 měsících) - řešil jsem to úspěšně přes pojišťovnu práví ochrany, boty Martens (prasklá podrážka po půl roce občasného nošení) řeším přes pojišťovnu právní ochrany právě teď. Je to naprosto šílený.

0 0
možnosti
FP

forhend

16. 2. 2010 18:58
Konečně jeden smysluplný článek.

Přeji vám tento úspěch a díky za návod...:-)

0 0
možnosti
M

michal.0.8

16. 2. 2010 18:57
budu si pečlivě vybírat značky

Děkuji za článek, alespoň vím, že si nebudu kupovat boty a oblečení od NIKE.

0 0
možnosti
ZB

vlasatice

16. 2. 2010 17:33
Reklamace u ASKO-nábytek

Máte mé sympatie, člověk se nesmí dát a po prvním "zaštěkání" hned stáhnout ocas mezi nohy... Mám podobnou zkušenost s reklamací sedačky 3-2-1 v Asko-nábytek: dostala jsem dvě arogantní a nesmyslně odůvodněná zamítnutí (aniž sedačku někdo kompetentní viděl!), ale nakonec jsem vyhrála já! Nechala jsem vypracovat posudek u soudního znalce, ten měl dokonce svého spřízněného právníka, takže "případ" ode mě kompletně převzali a já jsem jim už jen z mého účtu převedla peníze za jejich služby. Trvalo to 8 měsíců, stálo mě to i dost nervů, ale ten pocit zadostiučinění!!! Asko zaplatilo sedačku a navíc 10 000,-  za soudního znalce a právníka. Už tam nepáchnu, kdyby tam nabízeli nábytek za desetikorunu....Rv

0 0
možnosti

PeterNet

16. 2. 2010 17:45
Re: Reklamace u ASKO-nábytek

Přesně. Ten pocit, že dostanete nač máte právo stojí za to. Bohužel je mnoho lidí, kteří skloní hlavu a smíří se s tím,  že přišli o to, co jim právem patří...

0 0
možnosti
R

rojack

16. 2. 2010 17:30
Chlapče

i když normálně bych byl na vaší straně, musím se podivit, že Nike vyměkla. Dle vaší argumentace byste mohl chodit v těchto botách po skleněných střepech či fakírských hřebech, propíchnout podrážku se vzduchovým tlumením (o tu asi šlo) a u soudu byste prohrnul názor, že "záruku nelze nijak omezovat". O vašem vítězství u soudu směle pochybuji.

0 0
možnosti

PeterNet

16. 2. 2010 17:40
Re: Chlapče

Ale já jsem na nějaké střepy nebo tak nešlápl. Vždyť já jsem ty boty ani nenosil v nějakém náročném terénu, ani v zimě. Prostě jsem jen chodil po chodnících. Podle mě jsem v právu byl - to by ovšem posoudil soudní znalec. Musím ale přiznat že na 100% si jist nejsem. Ale firma Nike tímto přístupem ukázala, že si taky nejsou jistí. Kdyby si jistí byli, peníze by mi nevrátili.

0 0
možnosti