- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zjistil by totiž, že britské vládní komunikační centrum COI (Central Office of Information) patří již léta mezi desítku největších zadavatelů reklamy ve Velké Británii. Zde není od věci poznamenat, že ve Velké Británii vládnou labouristé již od roku 1997. Tedy ti labouristé, které vydává Jiří Paroubek za své přátele, každoročně utratí za vládní reklamní akce stamiliony liber.Za Blairova vládnutí reklamní výdaje vlády nepřetržitě stoupaly a takřka nic se nezměnilo ani po nástupu Gorgona Browna, který ho v křesle ministerského předsedy nedávno vystřídal. A nutno objektivně dodat, že na této praxi se nic nezmění ani po případném příchodu konzervativců do Downing Street.
Pokud Jiří Paroubek prohlásil: „Je to obrovský politický skandál. Vláda a ODS zahájila předvolební kampaň, a to za peníze nás všech. Takovýto přístup nemá v civilizovaných zemích obdoby,“ kope nepřímo i do svých socialistických bratří ve Velké Británii…
Mj. nepochybuji o tom, že kdyby se náhodou někdy pan Paroubek vrátil do funkce premiéra, bude dělat to samé, co dnes dělá vládní koalice.
Česká republika si sice ještě nejspíše nezvykla na to, že i vláda má právo na to informovat své občany o tom co dělá, v zavedených demokraciích je to však normální praxí. A nezbývá než dodat, že je to tak správně. Jiří Paroubek si tak dnes pouze našel další hůl, protože chce za každou cenu bít psa. Tento vyhozený bumerang by se mu však mohl v případě jeho návratu do Strakovy akademie velice rychle vrátit.
Pokud by se někdo chtěl seznámit s výroční zprávou COI, je k dispozici zde: http://www.coi.gov.uk/documents/coi-annualreport2007-8.pdf .
Doufám, že si ji pozorně přečtou i v Lidovém domě.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!