Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

11. 2. 2011 11:21
je to skutečně tak

Neboli, skutečná reforma školství by musela být skutečně komplexní. Zatím se s velkým humbukem navrhují a provádějí pouze jakési izolované a přitom náročné kroky, které se zase pak za pár lety potichu ruší. Ztratilo se 10 let na přípravě státních maturit,jejíchž lehčí variantu udělá i cvičená vopice (řada středoškoláků třeba ne,protože je učili něco úplně  jiného).

0 0
možnosti
B

bofums

11. 2. 2011 9:13
Diferenciace ve školství a to ostatní.

T.zv. vnější diferenciace šla uskutečnit pouze na vel. školách. Tř. A-t.zv. studijní,

B,C.. tř. t.zv. praktická- budoucí man. pracující. Málokdo z takto postižených mohl

pokrač. ve studiu. Je to uskuteč. dnes, kdy maturitu chtějí mít i ti největší B ..?

Pozn,: učit ve tř. B,C- to bylo někdy za trest! O ostatním bylo již psáno mockrát,

proto nereaguji. Pravda, dnes opomíjená: ŠKOLA BEZ KÁZNĚ, MLÝN ----!!R^

0 0
možnosti
PH

petrph

11. 2. 2011 11:40
Re: Diferenciace ve školství a to ostatní.

Tohle všechno je na hlubokou reformu.Mohlo by se třeba říct, že kantor nebude zkoušet všechny ze všeho..Kdo chce, ať si to v tom předmětu jen poslouchá výklad "pro všeobecný rozhled", nebude z něj zkoušen. Kdo má zájem, nechť si požádá o zkoušku z toho předmětu, klidně rozdílné úrovně A,B. Pak se na konci školy řekne, ty máš tolik bodů ze zkoušek, můžeš na studijní školu vyššího typu.Kdo méně,může jít  na odbornou školu.  Kdo málo,nebo nic, půjde na učňák nebo rovnou k lopatě. S tím, že by si ale mohl kdykoliv ty potřebné zkoušky dodělat.

Samozřejmě to neřeší jiné problémy, jako že dneska ty vyšší školy berou skoro každého, ani otázku kázně při výkladu.To by se muselo řešit jinak..

0 0
možnosti
  • Počet článků 220
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2113x
Středoškolský učitel, občan České republiky