- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Protože,čím víc se dostáváme k jádru, tím víc se vlastně rozplývá co se vlastně má tou písemnou prací zkoušet a hodnotit. Zda umělecké literární schopnosti studentů? To by asi byla hloupost. Nebylo čistě technicky-napište útvar dle zadaní recenzi, esej úvahu reminiscenci,tedy dodržte jakési pravidla která jsou pro daný útvar definována? I to je problém, protože tahle pravidla a hranice mezi žánry jsou v podstatě volná a právě ti lepší a nejlepší je překračují Nebo - dejme tomu,bazírovat na tom, že by SŠ vzdělaný člověk měl by´t schopen-pro praxi umět vytvořit dokument určitého charakteru-třeba hlášení, popis určité situace, zdůvodnění svého návrhu či postoje? (Pokud už pomine ryze formální dokumenty typu žádost, objednávka), Nu dejme tomu -ale pak do toho netahejte literatůru.
Ale asi je jasné čím ta písemná práce nemůže být-nemůže být vědecká.Na to by museli mít studenti mnohem víc času,možnost pracovat se zdroji,s literaturou,moci svou práci konzultovat,..