- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slibte dortíčky a tunu jídla zadarmo, snižte cenu jízdenek tak, že rozpoutáte cenovou válku a pak budete brečet že na tom nelze vydělat, ale to je přece jedno, Čecháček a Moraváček je spokojený, protože si dá "pěknó sváču než dojede do Práglu za robotó a ještě ušetří"
SŽDC si účtuje za tonáž a nápravy, čekání v nádraží atd. Je to nastaveno tak aby ČD měla ve výsledku nižší sazby. Za aféru "Vozíčkáři" děkujte opět SŽDC. Že klima nefunguje občas i jinde je normální prostě když je na střeše, tak se občas upeče.
Za žádné čekání ve stanicích se nic neúčtuje...
Nevím proč naši zaměstnanci, kteří jezdí mezi Prahou a Moravou si kupují zásadně lístky u RegioJetu, když mohou jezdit i ČD.
Na Leo si stěžují, že ve vlacích je málo místa a Pendolino jim neproplácíme.
Asi to s těmi problémy nebude tak horké
Mohou si vybrat klidně ČD, ale Pendolino neproplácíte. Tomu se říká dobrovolný výběr.
Snižující se kvalita služeb, deprimovaný personál, nekvalitní údržba vozů .... no řekl bych, že autor má pravdu.
Jaké má RegioJet problémy? Z vašeho článku to není jasné. Já z něj vyčetl, že problémy mají někteří zaměstnanci, kteří se příliš spoléhají na ZP a někteří cestující. Nakolik to jsou problémy RJ nebo SŽDC není moc jasné.
No jo, podnikateľ roka, čo kontroluje svojim zamestnancom poštu a chce mať úplne všetko pod kontrolou. Jediné, čo nemá pod kontrolou, je bohužiaľ on sám...
Historii neznáte, se zvířaty jste mimo a teď se zase poustíte do něčeho stylem "Jedna paní povídala".
Kolikrát jste jel s jednotlivými dopravci? Můžete poskytnout nějakou statistiku závad nebo poruch dopravců?
Léčíte se z toho někde?
Na to není potřeba statistika. Je to zjevné z typu lokomotiv a jejich údržby :o)
K těm místům ve vagonech RegioJet. Pětivozová souprava má kapacitu 240 míst, z toho 190 ve druhé třídě.http://byznys.lidovky.cz/regiojet-ukazal-svuj-zluty-vlak-naostro-vyjede-v-zari-pps-/doprava.aspx?c=A110825_132031_ln-doprava_nev
Jezdím s Pendolinem a to z toho důvodu, že si tam mohu dát gulášek či svíčkovou, které tam nejsou špatné a v dobré cenové relaci.
Co se týče strhávání peněz za poskytování nekvalitních služeb, tak s tím plně souhlasím. Když jsem, ještě za komunistů, nastoupil jako technik, tehdy ještě Státních lesů, tak jsem měl pevný plat na základě třídy a pak pohyblivou složku a když jsem udělal chybu, tak jsem měl jen ten základní plat. I když ten plat byl de facto almužna tak jako tak.
Problém je, že nikdo neřeší oprávněnost stížnosti a někomu se nelíbíte nebo nemá náladu? Šup stížnost, Jančura ušetří, zaměstnanci se strhnou prachy a ego rádoby zákazníka je díky vrácenému jízdnému spokojeno...