- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rovnostářské školství je prozatím znakem naprosto největšího úpadku.
Už nyní jsou požadavky na děti na základních školách trapně nízké a neopak by je bylo třeba plošně zvýšit.
A následně by to chtělo taky na konci roku exaktně měřit (standardizované testy, pokud možno hodně různých variant které by ale nezadávala škola sama) zda dítě látku zvládlo a nebo ne. Pokud ne tak bez pardonu opakovat ročník. Pokud to za rok znovu nezvládne opět opakovat ročník... a nebo pryč ze školy na nějakou pro pomalejší.
Dětem je třeba v první řadě stanovit exaktní standard který musí být na konci každého roku schopné zvládnout. A pokud je dítě nezvládne nemá ve vzdělávacím systému co dělat- zbytečně brzdí potenciál ostatních a to je plýtvání materiálem pokud by mu byla věnována speciální pozornost a nebo zbytek třídy kvůli němu bržděn.
Tady je nástin opravdového řešení:
http://www.finmag.cz/cs/finmag/kaleidoskop/jak-rozumet-ceskym-budejovicim/
Tedy tak hloupý blog se hned tak nevidí. Ale co by člověk chtěl od všech těch multikulti, napojených na státní rozpočet.
Tolik hlouposti a nesmyslů v jednom článku se tak hned každému každému autorovi nepovede. Pomalu se domnívám, že občas by cenzura měla být, aby net nebyl zatěžován takovými nesmysly, jaké nám tady autor předvádí.
Naopak, podobné věci musí být zveřejňovány. Jen ať co nejvíc lidí ví, co jsou tihle zač.
Myslíte mimo záchodovou mísu tudíž idnesáckou žumpu?
Zrušení zvláštních škol by mělo velmi špatný dopad na úroveň vzdělání. Nejsou do nich umísťovány děti dle etnika, ale podle schopnosti. Pokud by tomu tak nebylo. nemohl bych chodit na základku s nějakým Samkem a naopak poté v práci v restauraci mít za kolegyni bílou servírku ze zvláštní školy.
Vyrovnávací,nebo nulté ročníky nic nevyřeší, protože ten handicap je natolik velký a neustále se zvyšuje. A jeden takový pomalejší žák brzdí celou třídu.
Je spíše nutné,aby Romové nebrali zvláštní školu jako nějaký naschvál, ale jako instituci, která jim umožňuje alespoň přiměřeně vzdělávání.