Děkujeme za pochopení.
mirnovak
výběr auta
Když jsem pořizoval auto, planoval jsem přestavbu na LPG.Z toho duvodu jsem planoval jaké auto. mel jsem favorita na LPG s nádrží v kufru, mista sice nebylo moc,ale pro naší 4členou rodinu to stačilo. Jezdily jsme 400km k rodičům i na týden a do auta se vlezlo vše.Druhé auto jsem bral s ohledem na prostor jak pro přepravu rodiny tak materiálu bo bydlíme v RD. Pořidil jsem felicii combi, nechal namontovat LPG za sedačku nadrž 60 l a jsem spokojený.Toroidní nadrž bych si nepořil z těchto důvodu- kam dam rezervu?Bude překážet k kufru více než nadrž-toroidní nadrž je malá cca 35l plnění nadrže je pouze na 80% tzn. malý dojezd hlavně při různých cenách LPG na sev. moravě a čechách kdy je rozdíl i 3,-kč.V Ostravě naberu plnou a dojedu až k rodičům. Mít toroidní nádrž, musel bych alespon 3x tankovat. Z vlastní zkušenosti jsem pro vožení rezervy bo 10 let jsem defekt nemel.Pouze letos jsem mel defektů už 5!!!rezervu sem vymenil za 10 min a jedu dal. jak mama čas,zajedu do servisu gumu opravit
tadkon2
Opravdu Kocourkov!
Tady v tomto absurdistánu,mně už opravdu nic nepřekvapí.Navrhoval bych ještě zrušení volantů.
Rommik
Ty jo, tady je expertů............
............a což tak to vzít tak, jak to bylo myšleno. Protože některé nové auta fakt rezervu nemusí mít, páč mají jiné systémy, tak to bude uzákoněno ( dnes tyto auta porušují zákon a vyhlášku a musí mít vyjímky). Tak co tady řešíte ? Nutí Vás někdo rezervu z Felicie vyndat ? Celý život ji tam vozíte, tak ji tam nechte a neřešte to! A toroidní nádrže LPG? Tam je jasně dané, že rezerva musí být pevně spojena s vozidlem, takže se nemůže jen tak povalovat v kufru , i když jí tam většina LPG lidí má pohozenou do první autonehody až jim zabije dítě). No a pokud ta povinnost nebude, buďte rádi. Sami si pak přeberte, kam jezdíte a jestli jí potřebujete. Kdo jezdí v terénu a po rozbitých cestách, určitě si jí v autě nechá..........Bohužel jsem se kdysi domníval, že když povolí určitou hladinu alkoholu v krvi, že se nic nezmění. Na příkladu rezerv vidím, že to byla chybná úvaha - češi by fakt začali chlastat za volantem. Takže - proč ty rezevy rešíte ? Ony nebudou zakázané................
pjb1
Ty, kteří tvrdí,
že rezerva vzadu ne.Existuje technická norma, která stanovuje,že auto,které má mezi rezervou a hranou nárazníku méňe než 25cm musí být rezervou vybavena jakožto součástí zadní deformační zóny.Ty míry berte s rezervou,přesně si je nepamatuji.Číslo normy bohužel nevím.Takže výrobce může těžko tyto vozy homologovat bez rezervy.
Spring-peace
Re: Deformační zóna a LPG
Bohužel, řešení je tak jasné a jednoduché, že by to nikdo z naší vládní garnitury nepochopil.
mak24
proč hnedka ministerstvo
a to jako ministerstvo má jednat dopředu se všemi výrobci jestli mohou jejich auta jezdit bez rezervy? zeptaly se Škodovky, ta to u určitých modelů povolila, což dělá třeba 50% aut u nás tak to ministerstvo povolilo. Že to neumožní váš výrobce aut, tak si stěžujte u něj, zaplaťte mu za novou homologaci a on to pro vás určitě rád udělá. Pokud ne, tak jste vybral špatného výrobce.
Z-S
Re: proč hnedka ministerstvo
Coz se ovsem PREDEM asi dalo tezko posoudit, ze.
forhend
Jezdit bez rezervy?
Tohle považuji za hloupost! Klidně si kupte soupravu a rezervu dejte do skladu, ale při dnešním stavu vozovek vám bude na nic. Tak jako nám, kdy jsme v zimě najeli na díru, která nebyla vidět a ohnuli jsme ráfek. (k čemu vám potom bude souprava) Kolo jsem vyměnili a už pouze ze srandy zavolali na službu, která by nám to udělala. Paní u telefonu nám sdělila, že nejdříve tak za 3 hodiny...V -15°C mrazu čekat...
markyz.Gero
tento
problém je v tom že přítomnost či nepřítomnost rezervy je psána v homologačním listě a tak by musel výrobce žádat o nový, proč by to dělal?
- Počet článků 14
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1414x