- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Strach všude kam se podíváš. Je lepší být lovcem ve světě kde se loví.
Tak to asi umřu hladem Mirku:-) Na lov už se necítím..Krásné dny. Díky
většina pojištění je skutečně výhodná a výnosná hlavně pro poskytovatele-také jsem v tom opatrní a skeptická-souhlas a karma
Děkuji za návštěvu a podnětné informace Libuško.
Takže, když nabízejícího přeruším a neposlechnu si co mi nabízí, tak mu to nezaplatí? To jsem nevěděla. Dík za informaci. Na oplátku prozradím něco já vám. Když cestujete po Evropě a potřebujete ošetřit, stačí vám kartička EU z vaší pojišťovny. Vážné případy vám neřeknu, ale běžný drobný úraz nebo akutní onemocnění vám ošetří bez problémů, takže cestovní pojištění vlastně nepotřebujete. Vyzkoušeno. Přeju hezký den a se vším v článku souhlasím!
Hezký večer Ivano. Když jsem pracovala na zákaznické lince měli jsme jasně dané co musí v hovoru zaznít. Posuzovala se i délka hovoru a kolik klientů jsme odbavili. Od toho se odvijelo osobní ohodnocení k výplatě... Nebyla jsem v pojišťovně, ale myslím, že tam systém podobný... Prostě práce.. Marketing a silná manipulace. Proto jsem vydržela jen chvíli. Na to nemám žaludek. To jen na doplnění informací. Stoprocentně nevím, jak ne to konkrétně u této pojišťovny. To bych lhala. Děkuji za komentář a informace se zahraničním pojištěním. To se hodí.
jsem dala. A vy se nebojte, protože strach je nejsilnější emoce. Váš článek je ženský, to je super.
Děkuji Vám Kateřino. Mějte se pěkně