- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už dlouho jsem tak názorově nesouznil s textem blogu
Chodníky olemované parkujícími auty jsou nádhernou ozdobou všech měst, městysů i vesniček.
"Vyspělý a konkurenceschopný automobilový průmysl je jedním z mála oborů výroby, kde se EU ve světě ještě drží na špici."
Toto mi pripomína Britániu zo začiatku 20 storočia a ich "Vyspělý a bezkonkurenčný lokomotívový průmysl"
Britské parné lokomotívy prekonávali rýchlostné, vzdialenostné rekordy..., a smiali sa zo sveta a ich prechodu z pary na diesel a elektrinu.
Ich reči:
toľko elektriny nikdy nedokážu vyrobiť, aby mohli elektrifikovať železnice, toľko miliónov km nie je možne vyrobiť ani za 500 rokov, cena za prepravu bude desaťnásobná, ...
Britská lokomotívová veľmoc naďalej modernizovala špičkové parné lokomotívy, až zistili, že im ušiel vlak.
Európske automobilky môžu aj naďalej vyrábať spaľovacie automobily, a vyvážať ich do rozvojových štátov, pretože všetky vyspelé štáty už avizovali ukončenie predaja spaľovacích motorov.
Přechod z páry na jiné trakce zvládli Britové dřív než Československo. A to přesto, že výrobu parních lokomotiv ukončili o dva roky později (1960). Poslední pravidelný parní vlak v Británii jel v roce 1968, v Československu to bylo o 12 let později (1980, záskoky ještě 1983).
V průmyslu pracovaly v obou zemích parní lokomotivy samozřejmě déle.
Jinak: mohl byste doložit, že někdo kromě Vás tenkrát použil argumenty ("Ich reči"), které jste citovall? Pokud jste si to vymyslel, tak to samozřejmě nedokládejte.
Jen 30% podíl energie na pohyb a zbytek na odpadní teplo u spalovacího motoru je velmi silný argument. Proto elektromobil, ale zda se vše technicky zvládne je otázka. Zatím to vypadá že ano, elektromobily se vylepšují i zlevňují, vzniká potřebná infrastruktura. Samotný provoz elektromobilu je pro uživatele podstatně levnější než provoz auta se spalovacím motorem, vyšší pořizovací náklady se rychle vrací. Kombinace elektromobilu a solárů je skvělá. Samotný trh by rozvoj elektromobilů nenastartoval. Lepší životní prostředí snad chceme všichni, není to nic proti naší svobodě.
Provoz elektroauta je podstatnš dražší.El. uniká z auta jak děravá nádrž.
Evropské automobilky zaspaly, takže pokud se nevzbudí, převálcují je elektromobily čínské a americké.
V roce 2035 už nebude nutné v EU spalováky zakazovat, protože je stejne nikdo kupovat nebude.
Spíše střední a chudší třída na elektromobily nebude mít a celý automobilový průmysl se zhroutí a zanikne.