Likvidace české státnosti prostřednictvím likvidace českých drah.
V roce 1940 – tedy před osmdesáti lety (!) – to už u nás byla v plné síle ona německá mašinérie s konečným cílem zlikvidovat český národ – tato smrtící epizoda, kdy bylo zavražděno nejméně 350.000 občanů Československa, která započala Mnichovskou smlouvou – přičemž právě signatáři této smlouvy jsou ty síly, které jsou zodpovědné za rozpoutání 2. světové války – tak v tomto roce, přes panující hrůzy na českém území, bylo možné si zakoupit jízdenku, například z Dejvic do Žatce, obdrželi jste jediný cestovní doklad, tedy jízdenku – no a na tento jízdní doklad jste dojeli do cílové stanice bez ohledu na to, kolikrát jste museli případně přestupovat.
Pak se doba změnila a uteklo mnoho vody, došlo k nebývalému technickému pokroku a České dráhy přišly se zcela dokonalým systémem odbavování cestujících prostřednictvím internetové aplikace, včetně speciální aplikace pro mobilní telefony, s identifikační kartou, sloužící nejen jako doklad totožnosti, ale rovněž jako elektronická peněženka. Tento nejpohodlnější systém, co jsem kdy poznal, nám našel během několika vteřin žádaný spoj, podle přednastavených parametrů umožnil zakoupit jízdenku a za tuto jízdenku zaplatit prostřednictvím elektronické peněženky, zcela odděleně od bankovních karet, takže nehrozilo nejmenší nebezpečí, že bychom během platby „zaplatili“ i odevzdáním citlivých údajů z našich bankovních karet a následným napadením bankovního konta „korunavirem“ a jeho totální liposukcí. Nákup jízdenky včetně vyhledání spoje, to vše v jediné aplikaci, netrval déle než 45 vteřin!!! Všechno zcela diskrétní, bezpečné, žádný Velký bratr prostřednictvím výpisu vaší bankovní karty neměl přehled o tom, kdy a kam jste cestovali. Vlaky Českých drah byly pohodlné a vyhřáté a jezdily na čas.
Místo 15. března 1939 přišel 15. prosinec 2019 a na trať, která byla absolutně bezproblémově obsluhována českou společností ve vlastnictví státu, přišli opět Němci a to, co se stalo, to je opravdová katastrofa. Společnost Arriva, která vás odveze (použijme stejnou trať Dejvice – Žatec), má sice jakousi internetovou aplikaci, která ovšem snese srovnání třeba jako Trabant a Mercedes. Ve vlacích Arriva je teplo, ale pohodlí vagonů Českých drah nedosahují. Jde o uspořádání sedadel, které jsou u Arriva jako v autobuse, takže ta základní a nedostižná výhoda vlaků, tedy že máte dostatek místa, se tímto uspořádáním zcela ztrácí. Jezdíte jakýmsi autobusem na kolejích.
Ačkoliv společnost Arriva vydává elektronické peněženky v Ústeckém kraji, nemůžete touto peněženkou lístek prostřednictvím jinak mizerné aplikace této společnosti zaplatit!!! Bananenrepublik Tschechai!!! Neochota a arogance na telefonu příkladná!
V Lužné u Rakovníka přestoupíte na vlak společnosti Die Länderbahn. V Čechách jí zastupuje (pravděpodobně) jakýsi člověk, který si říká Chudina – a jeho jméno zcela odpovídá tomu, co zažijete. Chudina nám připravuje chudinské vlaky, nesrovnatelně horší, než s jakými jsme jezdili prostřednictvím Českých drah.
Jedná se o jakousi kyklopskou ledovou tramvaj, čert ví, pro co byla původně určena. Veškeré nápisy v němčině!!! Posselt a jeho sudeťáčtí kumpáni z Landsmanschaftu musí řičet blahem!!! (Možná právě pro jejich somatickou konstrukci je tento hrůzný dopravní prostředek postaven).
U stropu je digitální panel, kde vidíte následující stanici. Tento digitální panel musel být naprogramován na české stanice, ale na tomto pro české účely přeprogramovaném panelu, pokud zmáčknete tlačítko pro výstup (zastávka na znamení), se vám objeví nápis Wagen hält. Ne vlak zastaví, ale Wagen hält. Taková superdrzost, taková superarogance!!!.
Tento obludný vlak, to je ta lepší kvalita, kterou sliboval Chudina? To je naplňování hesla „jiní o lidech, my s lidmi“ komunistického hejtmana Bubeníčka?
Společnost Die Länderbahn nemá pro Českou republiku vůbec žádnou internetovou aplikaci. Lístky lze koupit pouze ve vlaku. To je stav, který jsem zažil naposled v pražských tramvajích někdy v šedesátých letech minulého století. V digitální době, plné odposlechů a kontrol Velkého bratra, kdy některé úkony jako občan již obtížně provádíte mimo virtuální prostor a nebo je to úplně nemožné, tak společnost Die Länderbahn přijde s "revoluční" novinkou – lístek jedině ve vlaku!!!
Když se podíváte na web stránky laenderbahn.com, které ovšem nejsou určeny pro Čechy, zjistíte, že společnost Die Länderbahn internetový obchod na prodej jízdenek má, ale ne pro Českou republiku. Bananenrepublik Tschechai. Vám to nevadí, Chudino a Bubeníčku? U styčného důstojníka Chudiny mě to nepřekvapuje, ten udělá z konjunkturálních důvodů pravděpodobně cokoliv ve prospěch firmy, které slouží. U komunistického hejtmana za tak citlivý kraj mě to překvapuje. Opravdu hodně.
Vám to nevadí, poslanci ze strany, která si říká pirátská, jak se tady „rozvíjí“ elektronický svět virtuální reality, jak jde „dopředu“ služba cestujícím?
Zmíněnou trať ze stanice Dejvice do stanice Žatec tedy obsluhují Němci, německé společnosti. Myslíte si, že by mohly kooperovat a vydávat jedinou jízdenku? Není tomu tak. Situace je naprosto iracionální a vymyká se zcela zdravému rozumu. Pokud pojedete jediným vlakem, tedy opravdu mizerným ledovým, hlučným (na hraně - možná za hranou hygienických limitů) a nepohodlným spojem společnosti Die Länderbahn ze stanice Lužná u Rakovníka do stanice Měcholupy, což je dohromady 5 stanic bez přestupu, budete potřebovat 3 jízdní doklady. Tři jízdní doklady na 5 stanic bez přestupu!!! Ze stanice Lužná u Rakovníka do stanice Milostín pojedete na Lítačku, ze stanice Milostín do stanice Deštnice pojedete na lístek, který si můžete zakoupit výhradně v ledové a hlučné tramvaji společnosti Die Länderbahn a ze stanice Deštnice do stanice Měcholupy pojedete na kartu Ústeckého kraje. To co nebylo možné ani za dob německé hrůzovlády v Čechách v roce 1940 je realitou v době internetu v roce 2020, v době, kdy na stejné trati panují 2 německé společnosti. To je úroveň! To je podle Chudiny přínos německých společností ke kvalitě na české železnici. Že se nestydíte, pane ministře dopravy, pane hejtmane, majitelé kapitálu, který stojí za společností Arriva a Die Länderbahn.!!! Bananenrepublik Tschechai.
Jak vypadal rozvoj výše zmíněné železnice od 80. let do dneška? Nejméně z Lužné u Rakovníka do Žatce vedla dvoukolejná trať, na 100% dopravně vytížená jak osobní, tak nákladní dopravou. Po roce 1989, zcela nepochybně krom jiného pod vlivem rádců z Německa, se jedna kolej zrušila, prostě jí vytrhali. A doprava se přesunula na silnice, které tak byly úspěšně devastovány, zvýšená doprava nepochybně přinesla i oběti na životech – ale v souvislosti s likvidací Tatry se podařilo vytvořit podmínky pro prodej do České republiky a dostat sem ohromné množství nákladních vozů a kamionů, za kterými stojí západní kapitál, zhusta německý – a namastit si tak pořádně kapsu.
Pod vlivem EU byla Česká republika donucena rozdělit infrastrukturu a dopravce a zničit tak logickou a funkční společnost. Novými dopravci se nyní staly 2 německé společnosti – a já nevím, jestli za tím stojí korupce, podvod, mimořádná hloupost a nebo rozhodnutí Bruselu či jiné politické rozhodnutí. Jediný, kdo na to doplatil tragickým způsobem, je český cestující. Ten, z jehož peněz se železnice dotuje a to hned dvěma způsoby – jednak dotací za ujeté kilometry, jednak dotací na jízdenky studentům a seniorům 65+. Svoje si z toho urval zahraniční kapitál. Na úkor nás všech. A nikomu to nevadí. Vládním ani opozičním stranám, poslancům, senátorům, hejtmanům, nikomu.
Na stránkách společnosti Die Länderbahn se dočteme, že tato společnost je vlastníkem určité infrastruktury v Německu. Tedy to, co je pro Českou republiku zakázáno, je pro německou společnost možné. Velmi podivný stav EU. Máte pocit, vy všichni politici a majitelé kapitálu, co očekáváte podporu projektu EU od občanů, že tohle všechno jsou ty správné argumenty? Evidentní snaha zmenšit vliv státu a delegovat dopravu, která ovlivňuje spojení po celé ČR, na jednotlivé kraje a důsledky s tím spojené, to si myslíte, že bych měl jako občan podporovat? Nezbláznili jste se?
Vedle zachování německých nápisů u společnosti Die Länderbahn by bylo možné dát Posseltovi a spol., např. 10.června, takový malý dárek. Třeba přejmenovat stanici Deštnice na Technitz (a nechat v závorce malým písmem Deštnice).
Vzpomínám si na 90. léta a otevření hranic. Na snahu Němců označit hranici s Českou republikou cedulemi Landesgrenze místo správného Staatsgrenze. Jak dlouho to trvalo, než se to vyřešilo! Zachování německých nápisů ve vlacích za každou cenu považuji za pokračování téhož. Někdo tomu musí z české strany napomáhat. Minimálně to nevadí komunistickému hejtmanovi Bubeníčkovi. Chodíme nakupovat do Kauflandu. V Chomutově máme hotel Sudety (nedávno se přejmenoval z původního názvu hotel Bobr). Posselt má svojí kancelář v Praze. Čeští „vědci“ „objevují“ zrůdnost chování českého národa za války. Teď k tomu budeme mít výhradně německé nápisy v některých vlacích. Zvykejme si. Všechno úspěšně pokračuje. Výklad historie se daří úspěšně měnit. Jak dlouho ještě? A k čemu to povede?
Podle veřejných zdrojů Die Länderbahn už v České republice působil. Dopadlo to tehdy strašně – a situaci zachránily České dráhy. Jak komické. Jak tragické. Nevadí Vám to, pane komunistický hejtmane Bubeníčku? Očekáváte, že Vás budu volit?
Malý vzkaz pro paní šéfovou - Velkou Uršulu - německou hvězdu první velikosti dnešní EU. Jak by to dopadlo, kdyby například dráhu z Tchopau do Karl-Marx-Stadtu obsluhovala společnost s názvem „Česká zemská dráha“, nápisy byly výhradně v češtině a na tabuli by svítilo „vlak zastaví“…
Tomáš Briaský
Rasový a segregační obchodní řetězec LIDL

Všichni mají minimálně v povědomí rasisitické zákony z USA, JAR atd platné ještě v 2.pol.20.století. Zdálo by se, že tyto odporné principy jsou již minulostí. Bohužel, naopak se nyní hrůzně rozšiřují i do naší republiky.
Tomáš Briaský
Hřib, Stalin a homeopatie

Až budeme hledat viníky naprosto tragické situace s Covidem v ČR, na nejhlubším dně nalezneme machiavelistický boj o moc, kde ztráty tisíců lidských životů jsou nezbytnými "demokratickými" externalitami.
Tomáš Briaský
Hommage á Roman Prymula

Žijeme ve strašlivé době. Hodnota lidského života v boji o moc není nic jiného než externalita, s jejíž ztrátou je nutné počítat při instalaci jediné, „správné demokracie“.
Tomáš Briaský
Vražedná a zničující diagnóza oteplování planety

Diagnóza, tedy příčina oteplování naší planety, je stanovena chybně. Problém není v atmosféře, ale na povrchu Země. Revoluční přístup k dekarbonizaci planety bude mít devastující následky.
Tomáš Briaský
Nebezpečná (super)hloupost redaktora Moravce

Zdá se, že je v ČR po celé dlouhé roky jediný člověk, který je schopen moderovat televizní publicistické pořady. Tím je redaktor Moravec, fanatický bojovník mainstreamu EU, „jediného správného názoru“.
Další články autora |
Vymést Ursulu a její bandu pryč. Jsou to bolševici, tvrdí podnikatel Bernard
Premium Stanislav Bernard je podnikatelskou legendou. Selfmade man, který z ruiny vybudoval momentálně...
Válku vyřeší konec vojenské pomoci, řekl Putin Trumpovi. Probrali hokej i vztahy
Prezidenti Ruska a USA Vladimir Putin a Donald Trump v úterním telefonátu „podrobně a otevřeně“...
Bombové hrozby v Praze. Policie evakuovala tisíce lidí, odklonila dopravu
V Praze se ve čtvrtek večer uskutečnily masové evakuace kvůli nahlášeným bombám v pražské Lucerně a...
Pokuta za dům bez kontroly vytápění. Češi ignorují povinné revize nařízené Bruselem
Premium Bytové domy s patnácti a více byty musí mít kontrolu systémů vytápění. Kdo revizi nemá, vystavuje...
Neblokujte protiruské sankce, udeřil Rubio na Maďary. Ti rázem ustoupili
Americký ministr zahraničí Marco Rubio kontaktoval svůj maďarský protějšek Pétera Szijjárta, aby na...
Matika v praxi jsou slovní úlohy. Někdy se stačí na úkol podívat z jiné strany
Premium Součástí přijímacích testů z matematiky jsou i slovní úlohy, které nabízejí výběr z možností. Ano,...
Centrální banky na Instagramu. Jamajská tančí reggae, Češi varují před podvody
Premium Centrální bankéře si většina lidí představuje jako nudné tvory v oblecích a šedivých kostýmcích,...
Poptávka po zbraních roste a firmy by i vyráběly. Chybějí jim ale suroviny
Evropská poptávka po munici již od ruské invaze na Ukrajinu v roce 2022 roste a v dalších letech se...
ODS už mě nezajímá, zmítá ji vnitřní zoufalství, říká Jan Zahradil
Premium Někdejší první místopředseda a dlouholetý europoslanec ODS Jan Zahradil v rozhovoru pro MF DNES o...

Mléko s probiotiky pro citlivá bříška: Vyzkoušejte Sunar Sensitive 2
Když má miminko citlivé bříško, každá maminka hledá způsob, jak mu co nejlépe ulevit. Mléčná výživa Sunar Sensitive 2 obsahuje plnotučné mléko,...