- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...Bohužel, jak ubíhal čas, stávala se tato prodejna pouze "rejžákem" na peníze. Začali sem chodit turisté z východní části Evropy (a nejen z východní Evropy - ale i z východní Asie), kterým bylo jedno, za jakou cenu a v jaké kvalitě zde pořídí svůj nákup - těmto turistům a přechodným obyvatelům, to zde totiž připadalo jako v ráji ve srovnání se svoji domovinou. Jiné turisty zde potkávám velice zřídka. Proto se tomu i podřizovala obchodní strategie. Nakoupit zde například kvalitní maso, které se nezkazí, pokud ho nechám dva dny v chladničce nebo kvalitní uzeniny - šunku a podobné měkké salámy - je totiž velké umění, skoro by se dalo říci, že je to nemožné. Zvláště pak u pultového prodeje. Samozřejmě se to týká i sýrů, zeleniny a dalších komodit. Pokud zde kupujete jiné komodity, jsou kvality a ceny obdobné jako v jiných obchodech. Např. tak hnusnou zeleninu a ovoce nekoupíte v těch samých obchodech společnosti Billa v Německu a Rakousku ani náhodou. O mase a uzeninách ani nemluvě. Na závěr tohoto "výlevu" bych chtěl podotknout, že se jedná pouze o vyjádření mého názoru, kde nikoho nepřesvědčuji, nicméně tento můj názor se týká i dalších českých společností jako je Kaufland, Lidl, Norma a dalších.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!