Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.
Přihlásit se
Š23t62ě81p24á45n 28B93i56c91e12r50a
Napsat, že evr. autom. prům. přežije bych se neodvážil. Snad v podobě doplňující malovýroby pro fajnšmekry. Konkurenci z Číny bude jen těžko čelit, stejně jako ji těžko čelili a čelí výrobci jiných komodit. Pokud budou autíčka na baterii prosazena, tak dojde k poklesu autodopravy. Přesune se na hromadnou dopravu po železnici a to bude jen dobře.

J30a68n 59B39o34s12t51l
O konkurenci z Čínské lidové republiky bych mohl napsat další článek. Bude klíčové, jak nastaví Evropská unie cla na EV vyrobená v ČLR.
Nicméně souhlasím s vámi v tvrzení, že autodoprava se do určité míry utlumí. Nicméně v EU, kde existují velice kvalitní hromadné dopravy (například ve srovnání s USA) to nebude až takový problém.
J77i73r76i 56P43i51l56n37y
Společnost Škoda Auto vyrobila v roce 2023 ve svých českých závodech více než 781 000 vozů.
Takže může propustit 90 procent zaměstnanců a bude vydělávat.

J88a28n 18B30o69s28t70l
Máte pravdu, podíl EV je opravdu malou částí výroby, nejen ve Škoda Auto, ale i v celém koncernu Volkswagen. Na druhou stranu - mluvíme o číslech z roku 2023. Zahajuje se vývoj nových EV modelů.
Nicméně to, co zde zmiňujete, jsem napsal i v mé analýze. Automobilový průmysl bude menší. Ale určitě nezkolabuje.
A52n27t60o83n85í81n 35K73o11u40n69o22v87s80k74ý
Ještě by mě zajímalo jak si představujete poučení z kauzy Dieselgate a proč si myslíte, že výrobce automobilů environmentální pravidla nezajímají.
EU stanovila výrobcům nesplnitelná pravidla.
V podstatě jim říká, že musí vyrobit (a prodat) 20 až 25% elektromobilů. To výrobci splní hravě, jenže o elektromobily není zájem za strany motoristů a tak je nedokáží prodat. Tak co mají výrobci dělat?
Odklad nemá smysl. Potřebné je zrušení povinnosti 94,6 g CO2 na kilometr jako flotilových emisí.
Kdyby EU uzákonila třeba, že důchodci musí udělat jednou měsíčně salto vzad, aby dostali důchody. A že kdo to nedokáže, nedostane důchod, který se jako pokuta za nesplnění pošle EU.
Pomohl by nějaký odklad?
Z23d80e25n61ě46k 44Z83a65v28a40d66i18l
Není dost elektrické energie a nabíjecích stanic pro automobilový průmysl, aby přešel výlučně na elektrické vozy.
Spalovací motory jsou, pro značnou část populace , jediným dostupným prostředkem pohybu, kterou mnohde vůbec nemůže nahradit veřejná doprava.
Existuje síť produktovodů, zpracovatelů i čerpacích stanic, která bez problémů pokryje potřeby každého státu.
Takže i z tohoto důvodu automobilky nějakým způsobem mohou bezproblémově žít. Otázkou je spíš, zda nesmyslné předpisy EU nejsou pro tyto automobilky likvidační a zda se nebude bezproblémově jezdit všude jinde, než v EU.
- Počet článků 13
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 486x