- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autore,
když neznáte územní plán Prahy, tak chápu, že Trojský most Vám připadá zbytečný. Takže nejprve studujte územní plán, pak pište blog.
Most je jinak určen i pro tramvaje, jestli jste si náhodou nevšiml. A tramvaj je hromadná doprava. Trojský most dnes přebírá úlohu dřívějšího provizorního mostu, který tam byl předtím a už dosluhoval.
Ovšem nejzábavnější je závěr Vašeho článku, kde kritizujete vesničany, že ráno přijedou k Vám na sídliště a dál pokračují metrem. Vy narozdíl od nich metro nepoužíváte a jedete do města autem. A pak si stěžujete, že cestou zpět nemáte kde zaparkovat. Kdybyste jezdil do práce metrem, neměl byste problém.
Jak koukám, tak koukám. Trojský most pro OA a NA na územním plánu nikam nepokračuje...Prostě, jak jsem říkal, předražený most, který nepokračuje s dimenzí dopravy.. Pro Tramvaje by stačil nový odhlučněný Rumusák...
No vidíte. A to Hudeček považuje za zbytečné podzemní garáže u nových staveb. V centru, v ostatní zástavbě, na okrajích. On má přece parkování zajištěné.