Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

IL

To je opravdu smutný, že si chlap musí zaplatit, aby mu někdo napsal: "A jak ses měl, zlatíčko?" A ještě smutnější je, že tomu opravdu věří - že je tam víc slyšený než doma, i když slečna z druhé strany pravděpodobně bez emocí opakuje stejnou větu několikrát denně. Mužští si vlastně nechtějí koupit nahotu, ale přítomnost. I když jen on-line. Větu. Otázku. Zájem. Zádrhel je asi v tom, že i jeho manželka lítá jako hadr na holi - práce, domácnost, děti - a mezi věty: "vynes koš" a "nezapomenˇ na rodičák" se už nevejde: "Jak se cítíš, miláčku?" Je to oboustranný. Jeden na druhého by neměli zapomínat. A za těch $ 9.99 by mohl manželce klidně koupit kytičku. A třeba se zeptat on: "Jak ses měla, zlatíčko?"

  • Počet článků 166
  • Celková karma 10,39
  • Průměrná čtenost 440x
Pomáhám manželům překonat krizi a zachránit manželství. Protože věřím, že když funguje vztah, celý život je naplněný. www.jakzachranitmanzelstvi.cz

Buduji Místo v srdci pro Pobyty ve tmě, pro ty kdo hledají cestu k sobě. www.MistovSrdci.cz
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.