- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak hlavně že jste dojel. Vlakem jsem něco najezdil. Dnes ho používám jen v případě krajní nouze. Nespolehlivá a špinavá přeprava bez šance se domoci zaplacené služby. :-) tak hlavně že jste dojel
než začneme soudit, popřemýšlejme nad nejednoznačnými podmínkami koupě mezinárodních jízdenek u ČD:
http://www.cd.cz/mezinarodni-cestovani/eurotrip-vlakem-za-zazitky/-6857/
Sám mám zkušenost se slovenskou dopravní policii. Povýšenost, nabubřelost, arogance a tupost. Asi si léčí nějaké komplexy.
Zato naši cajti jsou milí, příjemí a každý má IQ min 120, a jsou ochota sama.
Upravte si nadpis článku - Policie na Slovensku mě vyvedla z vlaku s NEPLATNÝM lístkem. A nešiřte tady prosím xenofobii.
Absursdita, listek byl radne zakoupen a zaplace. Cestujici nema vliv na nejake propitomele orazitkovani pruvodcim. Poklud to pruvodci neudela, tak cestujici nic nezmuze. Proc se vlastne ma razitkovat ?
Máte štěstí, slovenský pan průvodčí byl lidumilem.
Myslím si, že byrokracie v EU je přebujelá a v 21. století by se toto stávat nemělo. Když se mezi sebou nejsou železničáři schopni domluvit, tak by se do takovýchto akcí pouštět neměli. Platíme je ze svých daní.
Prostě tady na to sedne Haškův Švejk jak ulitý, moc se toho od těch dob nezměnilo, cituji: "Zde mizela povětšině všechna logika a vítězil §, škrtil §, blbl §, prskal §, smál se §, vyhrožoval §, zabíjel §, a neodpouštěl. Byli to žongléři zákonů, žreci liter v zákonících, žrouti obžalovaných, tygři rakouské džungle, rozměřující sobě skok na obžalovaného podle čísla paragrafů."
Ale pravidla jsou zcela jasná a průhledná. Že se pan Bohatý rozhodl nechat pravidla plavat a cestoval s NEPLATNÝM lístkem je jeho problém a nemohou za to České dráhy, jejich slovenští kolegové, byrokrati odkudkoli, ilumináti, zednáři, ani ta banda z Bilderbergu.
Může si za to pan Bohatý sám.
4.8. Má-li cestující zakoupen doklad SporoTiket Evropa, je povinen si ho ještě před překročením státní hranice vždy nechat označit vlakovou četou ČD nebo u pokladní přepážky ČD ve stanici, jinak je doklad neplatný. V případě potřeby má cestující povinnost průvodčího ČD aktivně vyhledat a nechat si jízdní doklad označit.//
Klasický příklad, nečte podmínky a pak se diví.
Což o to, že se diví. Ale ještě píše rozhořčený článek o tom, že když jel bez platné jízdenky, tak ho nenechali být.
Nechápu lidi, kteří musí veřejně hlásat, jak něco zpackali a zcela v rámci pravidel s tím měli očekávatelné potíže.
předpokládám vytiskne každý druhý ajťák. Proto je třeba ověření.
Tudiz opet chyba Ceskych drah. V zahranici nelze.
Dovedu si predstavit, ze asi ten slovenskej pruvodci byl peknej blb, nicmene pricina vseho problemu je cesky pruvodci a vy. Pruvodci protoze se neobjevil a vy protoze jste nevedel, ze to mate mit orazitkovany. Ale priznavam, ze bych dopadl stejne a proto jsem jednoznacne na vasi strane :-).
Problém je v tom, že elektronická jízdenka je v podstatě jen kus papíru s identifikačním číslem. Slovenský průvodčí nemá šanci ověřit, že jste si to nevytiskl jen tak bez zaplacení. Průvodčí ČD na to má terminál a když na ten kus papíru dá štempl, ostatní průvodčí to berou jako ověření platnosti. Čistě teoreticky mohl zavolat někam na ČD, zda by mu to neověřili, ale to už je trochu komplikované.
Jasně, mohl projevit lidský soucit a nechat, ať si na Vás smlsnou Maďaři nebo Vám to "ověřit" sám, ale kdyby to dělal pokaždé, za chvíli by se to rozneslo a vlaky by byly plné černých pasažérů s "platnou" jízdenkou.
Nejsem si jistý, ale teoreticky by to ověření mohli provést v Brně u pokladny. Pokud budete příště půl hodiny čekat na zpožděný vlak, můžete to zkusit a vyhnete se tak problémům s hledáním průvodčího.