Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

IJ

bojovnik2

21. 11. 2009 5:29
Je opravdu zvláštní,

jak vy pravicově smýšlející lidé dostáváte hysterické záchvaty pokud se obyčejný člověk bere za svá práva a přitom slintáte obdivem a blahem nad každým, kdo někoho podvede a okrade. Ono totiž pravicové smýšlení vylučuje cit pro spravedlnost a demokracii. Pravicově smýšlející člověk uznává jen ta práva, která jsou výhodná pro něho a lidi, kteří neměli štěstí narodit se do rodin s většími možnostmi klidně a s osobní hrdostí nechá zotročit.

0 0
možnosti
IJ

bojovnik2

21. 11. 2009 5:17
Je opravdu zvláštní,

0 0
možnosti
M

Michal1

14. 11. 2009 20:58
Moc se vám to nepovedlo

Nechci být vysloveně hrubý, ale žvaníte dost velké hlouposti. Aby zaměstnanci makali, od toho je vedení a ne odbory. A co se týče různých sociálních výhod-nežijeme ve středověku. Většina zaměstnanců DP má ten týden volna navíc stejně odpracovaný v přesčasech.

DP je totiž obrovská past na peníze a to ne díky odborům, jak si naivně mnoho lidí myslí, ale především díky dobrým kšeftíkům magistrátu a vedení DP. Když byly peníze, tak to šlo, ale nastala krize a tak se všechno provalilo. Úspory jsou tedy možné, ale bylo by unfér chtít úspory po zaměstnancích, když peníze odtékají úplně někde jinde.  Také nesmíte zapomínat na obrovské množství černých pasažérů, kteří MHD využívají. Měli by snad zaměstnaci doplácet na zloděje? To asi ne. Ani vám by se nelíbilo, kdyby vám šéf strhnul každý měsíc litr za to, že zákazníci kradou.

0 0
možnosti
FP

forhend

14. 11. 2009 19:27
Dobrá sranda...

Zde jsou úspory, páni odboráři! Zameťte si před vlastním prahem.

Nejdříve rozhýbejte zaměstnance, které zastupujete, do nějakého výkonu

a teprve pak jim žádejte o sociální výhody. Obráceně to nefunguje!...

To snad nemyslíte vážně?!!! Tohleto už je ale opravdu k smíchu!;-D Tak odboráři mají ty, které zastupují, rozhýbávat aby více pracovali? A teď mi řekněte, k čemu je tam vedení? Počínaje mistry a konče nějakýma výrobníma náměstkama nebo kým? Když si majitel firmy nechá udělat interní audit o tom, jestli jeho zaměstnanci pracují nebo ne, tak to je pro mne vrchol neschopnosti...:-/

0 0
možnosti
K

kaktusak

14. 11. 2009 19:18
Dokázali si to prosadit

Tak to dnes chodí. Důležité jsou peníze, ne práce. O tom nevíte?

0 0
možnosti
JJ

Jay6

14. 11. 2009 16:47
Podivné vidění světa!

Když Pán Bůh Bém a jeho pražská klika na radnici zpronevěřila také z vašich daní 800 miliónů na projekt jakési karty,kterou ve skutečnosti prakticky nikdo nechce a v podstatě nikdo nepotřebuje,tak kde bylo vaše vidění světa.Nebo vás jedny peníze z veřejných prostředků zajímají a jiné ne?Je pozoruhodné jak peníze pro lidi,kteří jsou denně na očích veřejnosti,jsou propírány ze všech stran,ale 800 miliónů korun se tu náhle ztratilo do kapes kohosi neznámého a tyto prostředky vůbec nikoho nezajímají.Za co se vlastně ty peníze utratily,jak bylo vedeno výběrové řízení,kdo vlastní firmy,které zakázky na projekt Open card získaly,za co konkrétně byly prostředky utráceny?Nebylo možné podle nákladů na podobné projekty v zahraničí cenu a náklady snížit?Tyto otázky nikdo nepokládá a když je někdo položí tak se nedočká přímé odpovědi.Ale mizerové jsou ti vyděrači z odborů co si berou ubohé cestující jako rukojmí.Vážně je to tak?

0 0
možnosti
MS

BingoXX

14. 11. 2009 15:00
po přečtení tohoto blábolu

nemohu napsat nic jiného, než že jste idiot, který se vyjadřuje k věci o níž neví vůbec nicRvRvRv

0 0
možnosti
VF

HenryVIII

14. 11. 2009 15:55
Re: po přečtení tohoto blábolu

Vy jste jistě jeden z odborových předáků DP. Nevím, proč nadáváte někomu, kdo má pravdu.

0 0
možnosti
JK

kotja

14. 11. 2009 14:54
Obrázek

Nenačítá se mi obrázek.

0 0
možnosti
TV

Tomas Vydra

14. 11. 2009 14:16
Skvěle napsáno

R^

A s eskalátorem máte pravdu. Já tam naposled viděl Pata, Mata a jejich kamaráda, který se už do seriálu nevešel, jak ve třech testovali jízdu eskalátorů. Jeden tam byl na zapnutí schodů, druhý, aby testovací jízdu provedl a třetí jako odborný dohled, asi aby zhodnotil, jestli jedou nebo ne. :-)

Já osobně chápu, že situace může být nyní problematická. Ale je potřeba ji řešit na obou frontách. Nebudu se zlobit, když mi zvednou jízdné, ale na druhou stranu už nechci potkávat smradlavé houmlesy v tramvajích apod. A je samozřejmě potřeba zeefektivnit práci celých podniků. Chybí konkurence!

0 0
možnosti
MS

BingoXX

14. 11. 2009 14:57
Re: Skvěle napsáno

kdybyste se podíval do celé diskuze, zjistil byste, že schody opravuje najatá firma a ne DP a nepsal pak totální kraviny o konkurenci, nemáte  vůbec pojem o čem píšete

0 0
možnosti
B

Busák

14. 11. 2009 13:43
Milý pane Jane,

jsem dalek toho jakkoliv vám bránit v psaní nesmyslů, je to vaše právo, pokud píšete nesmysly v teoretické rovině.

Pokud ale napadáte množinu lidí v kauze, o které evidentně nevíte zhola nic, o které jste se zjevně ani neobtěžoval zjistit cokoliv relevantního, pak to dopadne přesně jako tento váš článek - blábol člověka, který ani nechápe význam slova "rukojmí".

Rukojmím se dá považovat někdo, komu je násilím v něčem bráněno - kdo vám v čemkoliv brání ?

To, že jste si koupil tramvajenku znamená, že jste  přispěl DP na část nákladů, které jsou nutné k provozování dopravy v Praze. Aby tato služba vůbec mohla být provozována alespoň na stávající úrovni  je dotována radnicí, která si službu v úhrnné výši 9 mld. objednala, ovšem zaplatila jen 7 mld. V situaci, kdy zavřený kohout z magistrátu znemožní např. nakoupit naftu nebo zaplatit zaměstnance, kteří se o vaší dopravu přímo starají (řidiči) by se spíš dalo hovořit o tom, že zaměstnanci DP jsou rukojmím magistrátu.

0 0
možnosti
B

Boetti

14. 11. 2009 14:04
Re: Milý pane Jane,

Recese se dotkla všech - i magistrátu. Neříkám, že magistrát hospodaří také úsporně. Ale hledání úspor by mělo probíhat na všech úrovních - i v dopravním podniku. Nezdá se mi, že slibování meziročních růstů mezd patří zrovna do nejnutnějších potřeb DPP? A co příspěvky na jízdné rodinným příslušníkům... to je opravdu socialismus. A ti chlapi, co se tam u toho rozbitého eskalátoru flákají - ti taky jedou na naftu? A je úplně jedno, jestli jsou z dodavatelské firmy - tím hůř, neboť najatý praovník stojí mnohem více, než vlastní. Nesmysl je naopa to, že chybou někoho jiného má trpět předplatitel služby. NEmluvě o tom, kolik by jeden den stávky stál - i soukromé firmy. Kdo by jim nahradil ztráty zp odnikání, kdyby se na jeden den zastavil v Praze život? Odporáři? Vy? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3239x
Jsem blogger číslo 1195. Muž po třicítce. Občan této republiky. Původem z Moravy, teď pražská naplavenina. Daňový poplatník. Zakladatel Politicky nekorektní strany.