Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

makaron

22. 11. 2009 12:15
Naprostý souhlas s blogerem

Naprosto souhlasím, lidi zde jsou líní a své nezdary radši připisují druhým, osudu atd. Pokud něco chci, musím pro to něco udělat. Tak to prostě je. Asi byste měli vycestovat a zkusit  život jinde. Žádný handrkování o poplatky u doktora, buď zaplatíš nebo nic a to nemluvíme o tak směšné částce 30 Kč.

0 0
možnosti

Bronislav Šimoník

22. 11. 2009 10:26
Je to naprosto pochopitelné

Jak v minulých dnech psala iDnes, Hubálek řekl, že 30% našich občanů jsou pitomci. To je skoro přesně ten zbytek co chybí do 100%.

A k těm důchodcům.. S kapkou cynismu sobě vlastního musím říct, že je to spravedlivá odměna za 40 let podpory komunistů :-)

0 0
možnosti

amusia

22. 11. 2009 14:34
Re: Je to naprosto pochopitelné

Kdysi dávno jsem se zeptal mamky: "Hele mami, a proč vlastně ta vaše generace budovala ten komunismus (socialismus)...?".

Po chvilce dumání odvětila: " Protože si vy parchanti vykloubení (jako má generace) stejně nic jinýho nezasloužíte!!"

SKAJP[>-]

0 0
možnosti

Martin V

22. 11. 2009 9:08
Pocit svobody

Ono se pomalu ze svobody stává pocit svobody. jestli je pro vás svoboda, že můžete cestovat, budiž...

Snaha o omezování svobody jednotlivce v rámci EU postupně sílí - důvodem je snaha o zajištění naší bezpečnosti, všude kamery, filtrovaný a kontrolovaný internet. Zatím nemůžete v rámci bezpečnosti napsat číslovky 18, 88, nedoporučuje se vystavovat fotky svých dětí, říkat, že váš snědý soused dělá nepořádek. Internet ám hodná firmy prochází a blokuje pro vás nevhodné stránky, aniž by se vás ptala, zda to chcete. Je tohle svoboda rozdílná od té co tu byla?

A at se autor tak moc nediví, to nevidíte, kolilk lidí si nechá život dobrovolně řídit takovým nesmyslem, jako je bůh (a je jedno v jakém náboženství), lidé jsou prostě ofce a ty mantinely a nalinkovaný jednoduchý život chtějí.;-D:-/

0 0
možnosti

rezjir

22. 11. 2009 7:58
Otázka zní

co to znamená vrátit se.

0 0
možnosti

Draki

22. 11. 2009 7:33
69% je přece dobré číslo...

Honzíku, ten Váš řekl bych povinně-optimistický příspěvek jakoby z pera vypadl novináři z tendenčních, česky psaných německých novin typu LN či DNES:-))) Já myslím, že 69% je dost dobré číslo a podivovat se, že to není 100% je mírně řečeno naivní. Názory na jakýkoli režim se vždy různí, je to víc o pocitech než statistice a velkou roli přitom hraje společenský status a spokojenost hodnotitele. Byl-li někdo za starého režimu členem tehdy privilegované profese (policista, voják, horník, papaláš apod.) a teď je bezperspektivním penzistou, tak od něj fontány prvoplánového optimismu nečekejte:-) Není společnost, která by měla 100% radostně spokojených členů a na ráje už nevěřím:-):-)

0 0
možnosti

poiuyt

22. 11. 2009 1:07
vietnamci nebo cinane mohou kamkoliv cestovat a kdekoliv zit

je tam komunisticky rezim

0 0
možnosti

Vrah

22. 11. 2009 4:54
Re: vietnamci nebo cinane mohou kamkoliv cestovat a kdekoliv zit

A to je, prosím, nějaký argument? Pro článek? Proti článku?

0 0
možnosti

hurkajan

21. 11. 2009 23:32
alibismus

jsem zvědav když už se přestanou jistí vykukové vytahovat nad naší minulostí a začnou objektivně komentovat a napravovat nešvary doby přítomné...všem nebylo dopřáno stát se kapitalisty a supermany...jen počkejte odhadem do dvou let uvidíte jak i vy budete mít na co nadávat...

0 0
možnosti

prudič diskutérů

22. 11. 2009 1:17
Re: alibismus

Stokrát raději si svobodně zanadávám na současné nešvary než abych se vrátil do komunistického smrádečku klídečku. Samostatní svéprávní lidé si dokáží poradit i s nepřízní osudu.

0 0
možnosti

Killingworth

21. 11. 2009 23:31
B R A V O ! ! !

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti

da.rock

21. 11. 2009 22:57
S jednou věcí budu polemizovat

Píšete: " Jejich děti a děti jejich dětí se teď mohou svobodně rozhodovat, jaký život budou žít."

Nemohou. Nemohou se svobodně rozhodout, že chtějí vrátit dobu, kdy zákusky zase budou stát 1.5Kč. A ani kdyby si to hodně přáli, nebude jim to splněno.

Možná to budete brát jen jako takové slovíčkaření, ale je to tak. Prostě máme jen možnost se svobodně rozhodnout v rámci určitých možností daných systémem.

Ale tak tomu přece bylo vždycky. I za komančů. Dnes jsou sice ty možnosti daleko větší, ale nejsou nekonečné. Jsou zde hranice. A vždycky budou.

0 0
možnosti

pavel 99

21. 11. 2009 23:04
Re: S jednou věcí budu polemizovat

No myslel jsem, že "na ježíška" dospělí lidé vetšinou nevěří.

Jinak i zákusky za "korunu pade" mohou mít - stačí otevřít cukrářskou provozovnu a vyrobit si je. (A nemusí za to dostat bolševických 12 let kriminálu za "nedovolené podnikání".);-D

0 0
možnosti

džajár

21. 11. 2009 22:28
Bez nadpisu:

  6.a 7. odstavec tohoto textu je blábol neznalce a zbytek je pouhopouhé vytahování,jaký JÁ jsem schopný (a vůbec), kdežto VY(ten zbytek) neschopný elementi!!!

                           Zkrátka enteligence!;-€

0 0
možnosti

da.rock

21. 11. 2009 22:59
Re: Bez nadpisu:

A je hrdý že byl někde v Asii a přitom nezná jedinou Mášu z Volgogradu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3238x
Jsem blogger číslo 1195. Muž po třicítce. Občan této republiky. Původem z Moravy, teď pražská naplavenina. Daňový poplatník. Zakladatel Politicky nekorektní strany.