Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hanick

9. 5. 2010 21:35
ˇkoda, že jsme se odklonili od J.A Komenského...

Před stalety jasnozřivě řešil poslání učitele a vysvětloval jeho význam pro společnost. Bohužel - chvástáme se Komenským a učitele jsme v jeho pravomocech odstavili na okraj společnosti. Banda nevychovaných klacků má ve škole a rodině dovoleno cokoliv.Rodič není hnán k zodpovědnosti za špatně vychovaného zmetka. Žák pošle svou učitelku do pr... a ještě ji vynadá do 3,14či. A to může být ráda, že ještě nedostala pár facek. Při vyšetřování se  samozřejmě věří žákovi, protože nad ním drží ochtannou ruku BRUSEL. Učitel musí mít děti rád, protože by jinak své poslání nemohl vykonávat. Žák může svého učitele nenávidět a dělat mu paškály - protože jako mladistvý může v této zemi všechno.Takže milá dámo - budete mít před sebou těžký úkol, jak z toho ven. Jako učitel to vyřeším po svém. Přetáhnu si přes tvář punčochu a na agresivního zmetka si počkám někde za rohem. Budu sice suplovat neschopné rodiče, ale po staletí osvědčená metoda s páskem v ruce jistě pozitivně zabere.

0 0
možnosti
NWD

New World Disorder

9. 5. 2010 18:36
...

Na jednej strane je to jednoduche - kto na to nema, nech si najde inu pracu.

Na druhej strane je to zlozitejsie - vacsina tych ktori na to maju sa na to za take peniaze moze vys...

0 0
možnosti
JI

INDRJA

9. 5. 2010 13:00
mediální výchova

Mladá dámo,

mediální výchova je součástí nové školské koncepce a opravdu se učí. Mívá podobu žurnalistiky a klade důraz hlavně novinářskou etiku, dále na orientaci v médiích, vnímání bulváru apod. Nelžu, učím to.

Přeji hodně štěstí. ;-)

0 0
možnosti
V

Vikiš

9. 5. 2010 19:13
Re: mediální výchova

Já vám taky. Jestli to takhle bude pokračovat, budete jeden z mála mužů ve školství.  Momo důchodce, kteří už jen brigádničí, aby si vylepšili bídný důchod a mohou kdykoliv prásknout do bot.  

0 0
možnosti
P9

pavel 99

9. 5. 2010 9:55
Ono by to nemuselo být tak složité,

je to jednoznačný zásah do "osobnostních práv" jedince (mimochodem - chráněných ústavou) a stačilo by pár vyhraných soudních sporů s odškodněním v řádech stovek tisíc (platí rodiče, ve vyšších ročnících přímo "zletilci") a bylo by vystaráno. Zároveň by se tím zvedly učitelům "příjmy".;-D

0 0
možnosti
BF

blanka fay

9. 5. 2010 12:35
Re: Ono by to nemuselo být tak složité,

V tomto směru to tak jednoduše nevidím.. stále chybí potřebná legislativa..Internet se "aklimatizoval" a legislativa na to nestačila ještě zareagovat..stejné mezery má pořád i tiskový zákon..

0 0
možnosti
JK

MiroTR

9. 5. 2010 9:21
Zajímavé.

Dnes se chystají metodické příručky, jak se v takové situaci má kantor zachovat. :-/

My jsme měli kantory, kteří žádnou příručku nepotřebovali.  Kdo dělal lumpárny, dostal jednu zprava a jednu zleva a byl klid.  Fungovalo to dobře a k oboustranné spokojenosti. ;-)

0 0
možnosti
JK

truepapas123

9. 5. 2010 9:42
Re: Zajímavé.

..přeně tak, jenže dnes si tohle kantor nemůže a nesmí dovolit.. (bohužel)

0 0
možnosti
BR

Stobka

9. 5. 2010 9:18
Příručka by se hodila,

pokud by obsahovala čísla vyhlášek a zákonů, které děti a studenti porušují tím, že šikanují na netu učitele nebo spolužáka. Většinou si to ani neuvědomují, že pokud tam umístí fotku spolužáka nebo kantora bez jeho svolení, porušují tím zákon o ochraně osobnosti a zákon o ochraně osobních údajů. Pokud by učitelům ta příručka informatiky poradila, jak o tom mají učit, protože často jsou to inženýři z praxe, kteří o mediální výchově nic neví. Pokud by uváděla konkrétní návody pro ředitele škol, jaké body má obsahovat školní řád školy (někteří ředitelé se v tom dost plácají a netuší, jak to tam mají napsat).

0 0
možnosti
VT

Crimea

9. 5. 2010 8:39
Kdo Vás proboha učil...

... psát (skoro) každou větu do nového odstavce? Doporučovala bych držet se staré dobré zásady "co odstavec, to myšlenka". Desítky myšlenek ten Váš článek fakt neobsahuje.

0 0
možnosti
O

Obludni_K

9. 5. 2010 8:34
Kyberšikana...?

To je zajímavé, jak někteří učitelé kvičí když ztrácí pocit autority která za nimi za minulého režimu stála - nejspíš proto že sami žádnou nemají. Mohu posloužit příkladem ze života, jistá učitelka která byla "ras" a všichni se před ní třásli, se v "novém školství" psychicky zhroutila a opustila profesi. Nebylo divu: její potenciální oběti jí totiž začly dávat ty její manýry hezky zpětně "sežrat".

A na té samé škole jiná učitelka, dnes již šedovlasá dáma, stále přesto učící poslední ročníky ZŠ, a - pozoruhodné - k té si nikdo nic vážného nedovolí. Neřve, nestěžuje si řediteli ani rodičům, nevolá policii, a přesto zvládá. Čím to asi bude? Že by kvalitou člověka?

0 0
možnosti
X

xurek

9. 5. 2010 8:12
J

Zadna cybersikana neexistuje, jen svoboda slova, boze nejaka holka udela skupinu ucitel je ..... a uz ma stoho problemy? Boze kazdy to vi. A mate pravdu s tim prefeminizovanim, nechapu proc tam furt lezou sladne naivni holcicky co miluji deti, at trpi dobre jim tak, vetsinou s tejne nic nenauci a tim znici i karieru tech deti. Kdyz je dobry ucitel tak vas to i bavi

0 0
možnosti