Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MH

Nějak jsem nepochopil, proč by vysoké školství mělo být kvalitnější zavedením školného ? Když zaplatím za semestr např. 100.000,- , tak bude snaha většiny "liných a hloupých" studentů, vybrat si školu, kde za ty peníze promoce dosáhnu, než školu, kde se ještě díky jejím nárokům, budu třást, abych na tu školu stačil a dokončil ji. Takže myšlenkové pochody autora jsou pro mne mimo a myslím si, že financování vzdělání autor nerozumí. Jestli je stejným odborníkem i ve své specializaci, tak potěš koště. !!

0 0
možnosti
PD

Uf, uf. To je textu. Jak by se změnila situace školy A se školným? Přijímala by více lepších studentů nebo by zvýšila školné? Problematika hodnocení vědy není nic nového. Nevím, jestli se nějak řeší citace a jejich váha. Vůbec je problém, jak ohodnotit vědu. Školné jako zdroj financování školy nestačí ani náhodou. Zkuste nahlédnou do finančních zpráv univerzit Ivy Legue. Nezastupitelnou roli mají granty, dary, spozorství, vlastní investiční činnost. Dost zásadní díra ve vaší argumentaci. Veřejné vysoké školy vysají nejlepší, protože jsou zadarmo, nebo taky ty soukromé nenabízí vyšší přidanou hodnotu? Pokud se platilo, tak by to mělo výrazný vliv na obory, které nejsou tak lukrativní. Taky by mě zajímalo, jak byste chtěl měřit hodnotu vzdělání.

0 0
možnosti
MB

Děkuji za přečtení. Nicméně se domnívám, že Vám podstat unikla. Nekydám špínu na veřejné vysoké školy, ale kritizuji snahu úředníků vměšovat se do fungování vysokých škol. Pokud mají poskytovat kvalitní vzdělání a dělat dobrou vědu, tak musí být nezávislé a to i finančně. Pokud nezávislé nejsou, škodí to všem. Jak veřejným, tak soukromým školám, ale hlavně nám, lidem.

0 0
možnosti
PV

Kecy - kecy- kecy - na netu lze dohledat některé VŠ práce a opravdu se mi zvedá žaludek z prací, kde na 25 stranách jedna popletená popisuje že smrkové stromy jsou zelené a nebo jiná práce popisuje že v zimě občas chumelí a v létě je teplo !!

Nedávno jsem narazil na diplomovou práci kde jede super odborník popisoval způsob uchycení vrtíku ve vrtačce - víte já neočekávám žádné světoborné oběvy, ale popisovat učivo , které je normální na základní škole nebo učilišti mi přijde na VŠ trochu málo !!!!!!

4 0
možnosti
MB

Děkuji za přečtení. Také jsem narazil na práce, nad kterými zůstává rozum stát. Třeba bakalářská práce, kde studentka rozebírá původ přezdívek hráčů jednoho fotbalového týmu. Nebo obhájená disertační práce (titul Ph.D), která se zabývala názorem veřejnosti na les a lesnické celky. Ale to je výsledek toho, na co upozorňuji. Kvantita před kvalitou. Nezáleží na obsahu a smyslu práce, ale hlavně, když má v pořádku nesmyslné náležitosti.

3 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3036x
Ekonom, člen katedry ekonomie a mezinárodních vztahů, VŠFS. Oblíbené motto: Člověk by měl milovat pravdu natolik, aby ji byl kdykoliv ochoten vyměnit za pravdu vyšší.

Seznam rubrik

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.