- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To není o obrázku, ani o barvě kůže. To je o Islámu ! O neustálém tlaku "elit" na to, abychom se všichni stali sympatizanty multikulti.
Ten leták Lidlu je jen a jen PROVOKACÍ !
Nevadí mi lidi třeba i puntíkovaní, vadí mi to, čeho je to symbol !
Islám u nás nechci, není kompatibilní s demokracií.
Pane Blahoute, Vaše názory v článku plně sdílím. Ze zdejších výživných komentářů vítačů a fandů neziskovek si nic nedělejte. Je jich menšina ;-)
Anebo jen lidí, kteří černocha v letáku neřeší a nehroutí se kvůli modelovi v tričku.
Což s tím vaším vítačstvím prostě nemá nic společného. To je opravdu spíš otázka hysterie.
Za napadení Tonyi Graves, zpěvačky Monkey Bussines, v listopadu 2011 v restauraci U Stadionu ve Vimperku dvěma rasisty ze Strakonic (25, 34 let), kteří ji tahali za vlasy a plivali na ni, také mohou sluníčkáři?
Blbci se najdou všude. Kolik se u nás takových případů ročně stane? A porovnejte to se situací v USA.
Dobrý, dobrý, co jsem si dneska přečetl...
Jenom taková mini rada ke zkrácení textu: lze říct i třemi slovy "škaredá jak noc".
líbí se mi váš knírek... jste takový rázem karibský typ... teď Vám tak nějak nevim, co s tim
Myslím,že je výlučně v kompetenci vedení Lidlu,jakou zvolí formu reklamy.I kdyby celé vedení bylo prosluněné láskou,nám nezbude nic jiného než respektovat obyčejnou svobodu - když její nedostatek nepokrytě odsuzujeme - podnikání,na kterou můžeme reagovat demonstrativním nechozením do předmětného řetězce.
Jinak s vámi určitě souhlasím,co se týče historických filmů-ty by měly kopírovat historii a v rámci zachování objektivních pravdivých informací bychom je neměli takhle deformovat.
Ježíš Kristus jako černoch?Bůh jako žena?Jak se jmenovala ta americká komedie-hrál v ní Matt Damon jednoho archaanděla a Chris Rock ježíše,byl tam Jay a mlčenlivý Bob?
No, tak jste si přihřál polivčičku a přidal jeden blesk do bouřky ve sklenici vody.
Jsem poměrně konzervativní, ale jestli je v letáku černoch, číňan nebo indián je mi fakt jedno a zcela normálně si myslím, že "markeťáci" prostě hledají něco (někoho) kdo zaujme. A ten kluk je prostě hezký.
Zbytek je taková internetová tragikomedie o ničem.
Mě spíš mrzí,že z téhle bouřky ten model(nevím jak se jmenoval)dostal strach,protože jediné co udělal špatně,že se nechal vyfotit a teď je sám terčem.
pardon... bravíčko má fakt víc votevřený oči než tenhle článek