- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Veškeré cesty je třeba zprivatizovat.
Proč by měl někdo, kdo nejezdí po dálnici, přispívat na jejich výstavbu a údržbu?
proč by měl někdo kdo chodí jen pěšky přispívat na výstavbu a údržbu silniční sítě? Proč by měl někdo se zdravím jako tuřín přispívat na zdravotnictví? Proč by měl tupec s ukončeným pětitřídním vzděláním přispívat na školství gratis?........
Poněkud v rozporu s vaším tvrzením je skutečnost, že všechny průmyslové podniky vybudované do roku cca 1990 a i některé novější mají vlastní železniční vlečku, takže vykládka surovin pro výrobu probíhala přímo na místě, nebylo potřeba nic překládat z železničních vozů na kamiony. Expedice výrobků probíhala rovněž tak. Je pravda, že pak docházelo k několikerému přepřahání vagonů.
Přepravovat plechy v kamionech po silnici považuji za nesmysl. Kámen, písek, cement, ... taky. Jen Čekám kdy nějaký mudrc přijde na to, že uhlí v elektrárnách musí být just in time a budou po dálnici vozit i uhlí.
A pokud jde o tu přepravu tam a zpět? Pamatuji, že jsem v jedné lékárně ve Zlíně žádal láhev Vincentky. Paní magistra mi sdělila, že momentálně není, ale že ji nejpozději zítra dodají z centrálního skladu v Praze.
Z Luhačovic do Zlína to je 22 km. Kolik je to zkratkou přes Prahu? 600?
mate pravdu, kdyz tedy pominu kvalitu nasi dalnicni site. zrovna vcera jsem potkal 2 navzajem se vyhybajici kamiony na silnici 3 tridy, celkem zazitek, chvili jsem dumal nad tim, proc se potkaji 2 kamiony v uplnem zapadakove, pak jsem si rekl "bo asi myto".