Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

20. 8. 2011 10:40
Benešovy znárodňovací dekrety - konec demokracie v ČSR!

Na cestu sovětského komunismu a stalinské totality nás přivedly Benešovy dekrety, nikoli nějaká jednání na konferencích v Jaltě a Postupimi. Pozdější tzv. Trumenova doktrina (USA - 12.03. 1947) žádné "sféry vlivu" neuznává. USA můžou podle tohoto dokumentu (dodnes platný) zasahovat ve světě podle vlastního uvážení. V tehdejší ČSR neměly však žádný prostor, neboť společnost byla silně prokomunistická...[>-]EURv

0 0
možnosti
R

rozoooumek

8. 8. 2011 13:35
Podpis znárodňovacích dekretů - autenticky v ČRo

Podle autentického záznamu Československého rozhlasu, který komentoval pro ČRo J.Ruml, a který je uložen v archivu ČRo, Beneš při podpisu znárodňovacích dekretů říká: "Vy víte, že jsem toto nechtěl Donutili jste mně podepsat." Ano, Beneš byl slaboch, který dělal špatná politická rozhodnutí.

0 0
možnosti
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

15. 8. 2011 17:23
Re: Podpis znárodňovacích dekretů - autenticky v ČRo

Ano. Ovšem v první řadě byl nevyzpytatelný. Na jeho ujištění se nedalo spolehnout. Něco jiného říkal a něco jiného dělal. Jeho vrozený antikapitalismus pramenil z hluboké studny komplexů méněcennosti. Jeho manželka Hana (ve skutečnosti Anna), se kterou se v Paříži seznámil při natáčení erotických filmů jednoho francouzského klubu, ho v tom ještě více podporovala. :-/Rv[>-]EU

0 0
možnosti
CN

Falconeyex

7. 8. 2011 9:40
ověřte si fakta ve svém článku

Ohrazuji se proti nepravdě, kterou jste uvedl ohledně Jana Masaryka. Podle specialistů na forenzní kriminalistiku a biomechaniku není v žádném případě možné, aby Jan Masaryk spáchal sebevraždu, podle polohy těla mu na 100% musel někdo pomoct. Kolik dalších milných doměnek, které vydáváte za fakta ve Vašem článku je?

0 0
možnosti
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

15. 8. 2011 17:33
Re: ověřte si fakta ve svém článku

Jan Masaryk spáchal sebevraždu. O tom není třeba pochybovat. Mluvil na toto téma dokonce týdny před tím než se k tomu odhodlal se všemi lidmi, kteří ho obklopovali. Neznám případ, že by mu někdo ono rozhodnutí rozmlouval. Generál František Moravec mu onen krok dokonce doporučoval...

   Jan Masaryk zradil své kolegy v parlamentu. Když všichni podali demisi on setrval a šel s komunisty. O Gottwaldově klice prohlásil: "S touto vládou si rád zavládnu!" Jan Masaryk nevynikal hrdinstvím! Rv:-/[>-]EU

0 0
možnosti
4

4drifter

6. 8. 2011 8:10
Nesmysl

Nesmysl, jako "jedna pani povirala" . Kde jste prosim Vas pane byl poslednich 21 let ? Najednou se najdou nesmysly jako pani Hana, milenka nejakeho Anglana, a to ve svych 60+ letech?

0 0
možnosti
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

15. 8. 2011 17:38
Re: Nesmysl

Podle tvrzení pplk. JUDr. Zdenka Nečackého, byl posledním milencem Hany Benešové ministr školství František Kahuda. Tehdá jí bylo 68 let. Podle fotografií pořízených pražskou StB, které jsem viděl, vypadala ještě velice zachovale. [>-]EU;-)

0 0
možnosti
AT

Faberge

3. 8. 2011 17:11
Hana (Anna) Benešová se narodila 1885

takže jí v roce 1938 bylo 53 let a v roce 1945 6O, její schopnost sexuálně harašit v politice nebyla zřejmě největší... S veškerou úctou, ale byla tam na to asi jiné...

0 0
možnosti
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

15. 8. 2011 17:40
Re: Hana (Anna) Benešová se narodila 1885

Nikoho nikdy nepodceňujte! [>-]EU;-)

0 0
možnosti
MK

thunder-bolt

3. 8. 2011 10:41
Beneš byl slaboch a poškodil obyvatelstvo v České kotlině!!!

Ať již je autorův článek založen na jakékoli důkazní rovině nelze mu upřít správné vykreslení povahy E. Beneše. Duo Masaryk, Beneš započalo své dílo zradou své původní vlasti - RU. Rejdy na mezinárodním poli zapříčinilo rozpad důležitého stabilizačního prvku střední Evropy. Je třeba si také uvědomit, že RU bylo garantem ekonomické prosperity středoevropského prostoru.

Svou vládu v umělém slepenci čechoslováků pak zahájili Masaryk s Benešem střelbou do bezbraného obyvatelstva, která si vyžádala i dětské oběti.

Když se pak ukázala bezvýchodnost účelového slepence zvaného československý národ, Beneš zbaběle prchá. Pak již jen následuje jeho zoufalý boj o udržení "koryta" všemi prostředky, tedy i prostředky bolševickými. Korunu všemu pak nasazuje vyhnáním druhého nejpočetnějšího národa po staletí usazeného v historických hranicích Českého království.

KarmaR^

1 0
možnosti

rezjirrezjir

4. 8. 2011 17:03
Re: Beneš byl slaboch a poškodil obyvatelstvo v České kotlině!!!

Je to sice možná interpretace, ale Masaryk ani Beneš nemohou za to, že Rakousko Uhersko vyhlásilo válku Srbsku, což byla naprosto neadekvátní reakce na ten atentát v Sarajevě. A ono to má dost zajímavé pozadí, přesně v r. 1918 končila platnost jisté rakousko uherské smlouvy, jejiž neprodloužení by stejně znamanalo záník této říše. A byly to už stejně dva státy, pouze personálně spojené osobou císaře.

0 0
možnosti
OL

kocourek-černý

2. 8. 2011 17:53
NKVD

ve spolupráci s OBZ a komunisty měli vlastní plán, vyčistit pohraničí a udělat tam socialistickou laboratoř atd. a následně z celého Československa. To šlo mimo velkou politiku. Dokumentů na to je dosti. Arburg a Staněk a také o Edovi se tam dočtete hodně.

0 0
možnosti
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

15. 8. 2011 17:48
Re: NKVD

Ano, lidé se proměnili v pokusné králíky socialismu, aniž by někdo přesně věděl, co to vlastně je! [>-]EU;-(

0 0
možnosti
MF

falm

2. 8. 2011 15:09
No, pochopitelně!

Co Vám nejvíc leží v žaludku, jsou Benešovy dekrety... Na takové, jako Vy, jsme tu opravdu čekali.

3 0
možnosti
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

15. 8. 2011 17:49
Re: No, pochopitelně!

Benešovy dekrety neleží v žaludku pouze mně, nýbrž každému slušnému člověku této zeměkoule![>-]EU;-€

0 0
možnosti
LK

tenconicnevi

2. 8. 2011 13:36
Uvaděč?

Na to, že Váš otec dělal uvaděče, toho věděl nějak mnoho a Vy toho víte z odposlechu ještě více. Nějak mi to prostě nesedí. Já když jdu do kina, taky hned uvaděčce nevykecám co jsem měl k večeři a zítra mít budu.

2 0
možnosti
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

15. 8. 2011 17:54
Re: Uvaděč?

Možná, že můj otec nebyl pouze "uvaděč". Co myslíte? Nenapadlo Vás to hned!? Pakliže ne, musím Vám napovědět... Staré české přísloví praví - někomu napověz jiného kopni. Doufám, že zůstane u nápovědi! [>-]EU;-)

0 0
možnosti
MV

miva2

2. 8. 2011 11:27
Už to začalo?

0 0
možnosti
JB

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy

15. 8. 2011 17:56
Re: Už to začalo?

Ne. Ještě to nezačalo. Ale brzy to začne, ať už je to cokoli:-):-P!

0 0
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2408x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.