- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě, co si švitoří ty dvě muslimky na ilustračním obrázku. Předpokládám, že kritizují odvážný, nestydatý vohoz
švitoří si, zda se ta dotyčná nestydí jít ven bez hidžábu.
Je pravda, že pravidelně potkávám muslimky v džínách a relativně dost upnutém oblečení a jediný rozdíl je ten šátek... jestli ono to není tak, že by mělo stačit si všimnout toho šátku a pak se na milou ženu dívat tak, jako by ten pytel na sobě skutečně měla...
A ještě to doplním, i když se budu asi trochu opakovat - četla jsem před časem věc, že pravý hidžáb není na hlavě ženy, ale v očích muže... teď si to přeberte
ale jsem vůbec nepochopila, o co jde
Muslimky kalhoty nosí úplně normálně. Takové ty turecké, dole nabrané.
Dokonce plavky mají s dlouhými kalhotami
má pro muslimy ještě jednu nezanedbatelnou výhodu. Když se muslimská žena ukáže na veřejnosti, nikdo nevidí následky nakládačky, kterou dostala od svého milujícího muslimského manžela - pokud není takový nešika, že jí při Koránem doporučovaném mírném bití (= takové, které nezpůsobí zranění s trvalými následky nebo smrt) vyrobí "monokl" (i když i to se dá zakrýt).
Kalhoty ne, protože by mohla žena připomínat muže, také vše volné, aby žena nepřipomínala muže. Proč se mi spíše vnucuje pocit, že je to proto, aby žena nepřipomínala muže?
Jak jsem ráda, že nemusím nosit pytel, protože ani v kalhotách muže nepřipomínám, a ani v tričku s prasátky nevypadám jako vrata...
Proč vlastně nemají pytel v Islámu povinný i muži?
1. byl by to projev úcty a ochrany jejich cti
2. zabránilo by to svádění žen
3. muži a ženy jsou si v Islámu přece rovni
a tak dále (doplňte jakýkoliv další islámofilní žvást, kterých před veřejností propagujete nošení prostěradla a bílíte prvky sexismu v Islámu).