Diskuse
Se školskými odbory do záhuby
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R17a72d98e86k 81S38á67r76k67ö93z85i
A proč zaměstnáváte špatné učitele, pane řediteli?
J79a93r88o11m35í79r 80K61r15á91l
Na vaší škole ještě fungují odbory ? Tady je v tom "ROH" jen ředitelka, školník a kuchařky.
J97a55n 66H38r97a27d82e34c22k92y
Čekal jste však od odborářů něco jiného? Ti vždy jen rozbíjeli to, co jiní vybudovali a chtěli pro sebe co nejvíce vytěžit z úsilí druhých. Kvalitní a intenzivní práce pro ně vždy byla obrovskou překážkou. Ti nikdy nepochopí, že vlastně člověk je zbožím na trhu práce a podle toho by měl být i odměňován.
S67t22a41n93i60s90l93a32v 11L91á17t63a14l
S tím se dá souhlasit. Odbory pro spoluzaměstnance (v průmyslu) nehly prstem, tak jsme je opustil ...
Ale v režimu, kde vládne ve státních službách kamarádšoft a rodinné vazby, tam bych nehledal spravedlivé ocenění na trhu práce (myslím tím základní školství).
A pokud bude nástupní plat ve školství takový jaký je - tak eventuelní talenty zmizí jinam, kde budou alespoň finančně lépe oceněni . . .
M18a27r41t58i83n 21K83l52í55m11e27k
Moc děkuji za tento blog,který snad vyjadřuje vše s čím souhlasím.Rovnostářství jsme již zde měli.Není na světě profese,ve které si lidé myslí,že mají peněz dost a již by více nechtěli....(možná se pletu).Zcela jistě jsem ale přesvědčen,že ani 200tis/měsíc nezlepší výuku a nezlepší špatné či průměrné učitele a pokud jich přitáhne do školství více,zase to nebude zárukou kvality.Ano,odbory mají v popisu práce škemrat a zastávat se učitelů.Že požadavkyodborů jsou mnohdy neúměrné práci učitelů,náročné na státní rozpočet,protože v době poklesu již jim tyto peníze nikdo neponíží,že tím degradují svou profesi v očích ostatních lidí je téměř jsité.
B67a61r94a 50D43u84d58k60o23v84a
Snahu odborů dostat přidáno do tarifu docela chápu. Pokud se v minulosti přidávalo do nenárokových složek, další rok peníze nedorazily. V tarifu jsou jisté.
J43o50s91e86f 24R41a79j71n22o88c21h
....a jak to víte, dělal jste si vlastní výzkum a nebo soudíte podle sebe?
R71a58d84o42m58í44r 48C88r17h64a
Pane řediteli, vaše hodnocení schopného učitele nemá chybu. Velmi by mne zajímalo jak moc jsou vaši podřízení spokojeni. Podle vás by učitel měl žáky zaujmout kvalitní výukou a jejich motivací. A poté co si odučí to svoje, tak místo přípravy na další den a zasloužený odpočinek, povede odpoledne kroužek. A když se náhodou vyskytne nemotivovaný žák, tak jej aktivně a iniciativně bude po odpoledních doučovat. To vše v době, kdy by měl být doma a věnovat se rodině, případně odpočinku.
Vzpomínám na svého učitele češtiny na gymnáziu. Jak nás dokázal strhnout k četbě a zájmu o literaturu, jak nás uměl vést ke psaní tak, aby to mělo hlavu a patu. Jak dokázal poutavě mluvit o divadle. A tak dále, a tak dále.
A když si svoje si odučil, tak šel spokojeně domů a ve svém volném čase se věnoval své velké lásce - amatérskému divadlu.
Všichni na něj s úctou vzpomínáme.
Dokáži si představit, jak byste jej znechutil tím že ho budete nutit jezdit po exkurzích, které většinou končí až po pracovní době, jak byste jeho život obohatil tím, že by musel několikrát odpoledne vést kroužky, případně doučovat.
Ale nejhorší na tom je skutečnost, že tak jak vy, uvažuje i většina rodičů. Berou kantora jako slouhu, který se musí obětovat pro jejich děti.
A že i kantor chce mít svůj život? No co si to vlastně dovoluje. Vždyť učitelství je přece posláním. Tak ať se snaží.
O18d13s56t82r31a90n62ě27n23ý 53U94ž36i96v74a75t49e71l
- Počet článků 11
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1683x