Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

JoR^ Hraběnkou nikdy nebyla (teda doufám!-), ono v knihkupectví to ani moc nejde:-)

2 0
možnosti
Foto

No jo, ono je to těžký se furt usmívat, když mi příroda nadělila zakaboněný obličej. Sice se hlídám, ale výraz nas..ného vrahouna vždy neskryji.

0 0
možnosti
Foto

Když není v obchodě zákazník, můžete úsměv klidně odložit ;-)

0 0
možnosti
FF

R^..jsem v tomhle trochu držka a když na mě v krámu nevlídně pohlédnou, s úsměvem jim vysvětlím, že sice vím, že je jim to jedno, ale že právě přišli o zákazníka a jeho případné doporučení jiným. V tom krámu mě pak už nikdo neuvidí. Blbý je, že s touto filozofií mám teď do krámu poměrně daleko;-D Naštěstí však tyto zážitky vynahrazují jiní i když jsou dál, a i těm pak vysvětlím, jak se mi u nich báječně nakupovalo. Člověk pak s ochotou pustí i chlup navíc, pokud nějaký má...snad právě za ten úsměv a vlídné slovo;-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, to je sice výchovné , ale někdy časově náročné, pokud není blízko konkurence. Ale naštěstí je :-)

0 0
možnosti
PK

Ono je to asi hodně dáno tím, že kdysi vznikaly obchody (hlavně malé, specializované) z nadšenectví. Vášnivý modelář prostě dospěl k tomu, že i pro ostatní modeláře udělal obchod, kde se i mohlo pobavit o modelech, barvení, vychytávkách apod. No a slečny, které vlastnily jediné a to design a plnou sadu názorů z Cosmopolitanu prostě reagovaly stejně. :-) 

S postupem času je podobný přístup i na ehopech a tam mi pak ani ten lidský kontakt nechybí. Já na tento přístup nedám dopustit - u řady malých eshopů jsme napsal "moc se v tom nevyznám, ale hledám něco, co splňuje tohle a tamto, poradíte mi?" A docela často mi přišla právě fundovaná, nadšenecká a často i ne tak "komerčně zaměřená" odpověď (tj. že mi třeba doporučil pro mé potřeby i něco levnějšího). Mít přístup, jako avizované slečny, tak si objednávku už předem rozmyslím.

1 0
možnosti
Foto

ano, úsměv potěší i on-line :-)

0 0
možnosti
Foto

V obchodech nezdrav...na pozdrav jen odpovídej ;)

2 0
možnosti
ZS

Ujišťuji Vás, že první část Vaší zásady zná cca 90% zákazníků. O něco nižší procento nezná tu druhou část - na pozdrav ani neodpovídají. Jo, kde jsou ty doby, kdy malé dítě pozdravilo i několikrát :-). A když bylo pochválené, jak pěkně to umí a dostalo bonbón, tak ještě umělo poděkovat. Dnes nepozdraví téměř žádné, ale do misky s bonbóny hrábnou zcela bez ostychu. Asi se doma odehrává výchova ve stylu "drzé čelo lepší než poplužní dvůr". :-/

4 0
možnosti